Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met (heerlijk avondje) nieuws en meer...

 

Het heerlijk avondje is al zowat aangebroken en ik kan me weer gaan concentreren om de webshop in kerstsferen te gaan brengen. Maar allereerst ga ik aan de slag met de kindersieraden die op de homepage staan. Deze gaan uiteraard plaatsmaken voor kerst sieraden. Maar voordat ik ermee aan de gang ga, wilde ik jullie deze kinderoorbellen nog wel even laten zien...

Ze zijn gemaakt van polymeer kralen waar ik rocailles omheen heb geregen en zo krijg je dit resultaat, schattige bloemoorbelletjes. Ik heb ze in verschillende kleuren gemaakt en ze zijn voor €3,95 p.p. te koop in de webshop. Leuk om in de schoen te stoppen, of als klein betaalbaar cadeautje onder de kerstboom neer te leggen. De rocailles komen trouwens uit het verrassingspakket vandaan welke ik bij t' Kralenstulpje heb gekocht!

Ze zijn in verschillende kleuren in de webshop te koop en er kunnen op verzoek ook nog worden bijgemaakt!


Dan zijn ze er weer hoor....dbeschermengeltjes in kerstsfeer!

Er zijn nieuwe modellen gemaakt en die wachten nog op de zon om gefotografeerd te worden. Maar zodra deze zich laat zien komen er ook dames creolen, dames armbanden en heren armbanden bij! De beschermengeltjes zijn te vinden op de pagina's beschermengeltjes en kerstartikelen! 


En dan hebben we vanaf nu een eigen QR code!

Ik ga hem overal in en op gebruiken, zodat je niet meer eerst een link hoeft in te toetsen om in de webshop te komen, maar gewoon met je mobiel ervoor en je wordt direct doorgestuurd! Handig om bijvoorbeeld je vriendinnen snel met Atelier Hobbekol kennis te kunnen laten maken!

Dan is dit een kortere nieuwsbrief geworden als dat de bedoeling was, maar ik kan hem op niet veel manieren delen, doordat ik voor een maand op facebook geblokkeerd ben en facebook weer eens niet te bereiken is om mijn protest toe te kunnen lichten. Ik heb nog 8 dagen te gaan en dus als je wilt helpen...voel je vrij om deze nieuwsbrief te delen! Als dank hiervoor, krijg je bij iedere bestelling die je plaatst 10% korting met de code blok en deze korting duurt zolang de blokkade is!

Fijn weekend!

 M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.




Reacties

Populaire posts