Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met een actie om de aankomende lockdown periode wat te verzachten...


De gezellige donkere dagen voor kerst zijn aangebroken.

Het kerststraatje staat weer en s' avonds maken we het hier in huis extra gezellig met kaarsjes en lichtgevende kerstattributen. Ik vindt deze tijd toch zo gezellig. Maar soms probeert overdag het zonnetje er even door te komen, zodat ik snel wat foto's kan maken.

Wat dacht je van deze mooi gekleurde kwarts oorbellenHelemaal gender neutraal. En voor degenen die niet weten wat deze term inhoudt, zijn dit oorbellen die door zowel vrouwen als mannen en dus ook voor mensen die zich niet als man of vrouw willen identificeren gedragen kunnen worden. Hiervoor staan de regenboog kleuren en ik wordt daar toch wel zo vrolijk van!

Ik heb enkele van deze kralen/stenen ingekocht en als je ziet dat ze verkocht zijn, laat het me weten en ik kan een nieuw paar voor je maken!


Dan weer iets geheel anders.

Een korte koperkleurige (Hammered) ketting, waarvan de koperen hanger gehamerd is. Een heerlijke techniek (Hammering geheten) als je ergens mee zit. Want je kan vreselijk van je afslaan! Hahaha. 


Dan zijn er ook weer nieuwe foto's gemaakt van onderstaande haarsieraden.

Leuke kleine hangertjes die je met een lokje haar en een ringetje door een rubber of plastic kokertje haalt en die zo blijft zitten. Er zijn mensen die hem laten zitten totdat ze weer voor een volgende haarbeurt naar de kapper gaan en er op dat moment een nieuwe of naar wens, dezelfde laat plaatsen. Ze gaan er dus ook mee in bad of onder de douche. Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor het materiaal omdat dit binnen korte tijd gaat oxideren en minder mooi wordt. Maar omdat het tussen je lokken hangt kijkt men niet zo precies. Het licht er dus maar aan wat je mooi vindt, of hoe je er zelf tegenaan kijkt en ze zijn voor de prijs van 3,95 per stuk leuk te vervangen! 


Dan dreigt er wéér een nieuwe lockdown!

De laatste berichten zijn dat werkelijk alles op slot gaat behalve de supermarkten en apotheken, maar ook dit laatste is niet zeker en dit alles gaat zeker tot 14 januari duren. Mijn advies als je iets wilt bestellen...wacht niet te lang en doe het nu! Zodat je er zeker van bent dat je je pakketje op tijd in huis hebt, want ik verwacht nu nog meer drukte bij PostNL waardoor de bezorgtijden uiteraard weer uit gaan lopen! Omdat je nu haast verplicht wordt om digitaal te gaan winkelen heb ik de kortingscode verlengd! Vanaf nu is er 10% korting op alle sieraden en dromenvangers met de code lockdown en deze duurt tot nader te bepalen datum! (Uitgezonderd actie artikelen).

Bovendien krijg je nu t/m vrijdag 24 december 2021 bij je bestelling, een beschermengeltje helemaal GRATIS bij je pakje in en daar hoef je niets voor te doen. Ik zorg dat het erin gestopt wordt! Als je voorkeur hebt voor een bepaald soort vleugeltje, kun je dit aangeven in je winkelmandje. Als je niets noteert doe ik er eentje bij waarvan ik vindt dat deze het beste bij je bestelde artikelen past!

Ik hoop dat dit voor iedereen zo de lockdown wat verzacht!  

   

En dan hebben we het weer gehad voor wat betreft de nieuwsbrief van deze week. Ik wens je een fijn weekend met heel veel gezelligheid en probeer ondanks de nare tijden, er toch van te genieten!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol




Reacties

Populaire posts