Nieuwsflits van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe kortingsactie!


Op dit moment is het buiten eigenlijk te donker om te fotograferen, maar ik heb toch enkele foto's kunnen maken die een beetje laten zien hoe de nieuwste krulkettingen eruit zien! Het zijn tot nu toe de kleuren turquoise, bruin en donker blauw. Maar als hier vraag naar is, kunnen er nog kleuren bij komen.

Ze staan allemaal al in de webshop en als de zon zich laat zien worden er betere foto's geplaatst!

Als ik nu zo terug kijk vindt ik de bruine variant een tikkeltje aan de kale kant en ben van plan om deze dan ook nog even op te vullen.

Als je vindt dat ik het zo moet laten.... ik hoor graag je mening!

~

Dan is de kortingsactie van afgelopen weekend weer afgelopen en ik doe er meteen weer een kortingactie achteraan. Met dezelfde code kerstpret kun je nu op al je aankopen van de sieraden en dromenvangers 10% korting krijgen en deze actie duurt t/m vrijdag 17 december 2021.

Dit om iedereen in deze toch al zo dure maand een beetje te helpen om de uitgeven zo laag mogelijk te houden!

Fijne dag!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.  


 

Reacties

Populaire posts