Nieuwsbrief met vrolijk nieuws... van Sieraden Atelier Hobbekol.


Op het moment dat deze nieuwsbrief geschreven wordt is het heerlijk zonnig weer. Maar in plaats van direct naar buiten te gaan moet er eerst een nieuwsbrief in elkaar gezet worden.

Gelukkig is het s' avonds al langer licht en zit de lente steeds vaker een heel klein beetje in de lucht. Tevens besef ik me meteen dat ik behoorlijk 'aan de bak moet' om zomer sieraden te maken. Ik ben afgelopen week dan ook druk bezig geweest met kralen waar je helemaal vrolijk wordt, ook zonder zonlicht! Hahaha. 

 

Eén van de nieuwste sieraden zie je hieronder.

Een vooral rustige maar zomerse 3-delige armband van splitkralen. De meesten van deze kralen zijn van half edelsteen, maar er zitten er ook enkele tussen die van glas zijn.

 

De tweede armband is met dezelfde kralen gemaakt, maar dan wat meer Ibiza style. Er zitten wat meer andere kralen in verwerkt terwijl de vrolijke bedels het helemaal afmaken.  

 

Dezelfde half edelsteen splitkralen zijn ook in onderstaande kettingen verwerkt, maar dan met buiskralen en het middelste exemplaar heeft 3 fimokralen als blikvanger.

 

Er zijn meer splitkralen in verschillende kleuren onderweg en ik kan niet wachten tot ze binnen zijn, want ik heb heel veel ideeën die ik hiermee wil gaan maken.

Bovenstaande modellen staan al in de webshop en zijn ook al 'rondgegaan' op Instagram en Facebook, die al heel veel positieve reacties op hebben geleverd!

 

Dan zijn er ook wat veranderingen doorgevoerd bij de workshops!

Allereerst zijn er enkele weg en hebben plaats gemaakt voor workshops waar nu meer vraag naar is. Zo zijn er veel bijgekomen waar je met rocailles (die kleine kraaltjes weet je nog?) de vrolijkste sieraden kan maken.

 

Ook zijn er wat workshops bij gekomen, waarbij je een wikkelarmband kunt gaan maken.

De materialen zijn rondleer en imitatieleer. 

 

En verder zijn de kinderworkshops ook onder de loep genomen en ook hierbij zijn er enkele veranderd. 

 

Tevens is het ook gemakkelijker geworden om een workshop te boeken.

Je hoeft nu niet meer eerst contact op te nemen, maar kunt direct voor het aantal personen boeken door deze 'te bestellen'. Gewoon in je winkelmandje waarbij je de kortingscode workshop invult, welke ervoor zorgt dat er geen verzendkosten berekend worden. Daarna neem ik contact met je op en regelen we het samen!

En onderstaande Ibiza armband is gewoon even een kijkje naar de aankomende zomer sieraden 2022!   

 

Dan is het al zowat weer Valentijn, waarbij je je allerliefste d.m.v. een cadeautje laat zien hoeveel je om hem of haar geeft. Ik kan er nu wel een aparte pagina voor gaan maken, maar heb besloten om dat dit jaar niet te doen omdat dit zo 'voorgekauwd' is. Gewoon even lekker in de webshop rondneuzen bij alle menu's en dan kom je misschien iets tegen wat je cadeau wilt doen (of zelf krijgen )!

Fijn weekend! 

Met vriendelijke groeten namens, Gerda van Atelier Hobbekol.

  

 

Reacties

Populaire posts