Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode, kralen nieuws en trends...


In deze tijd van het jaar kun je je nog niet zo goed voorstellen dat het weer een keer lente wordt. Maar toch heb ik afgelopen week alweer bomen en struiken langs de snelweg zien staan die al een beetje groen uitliepen en waar zelfs al bloemen in zaten! Maar dit donkere weer is voor de inspiratie natuurlijk funest en je moet alle zeilen bijzetten om jezelf in lente/zomersferen te brengen en iets fatsoenlijks te ontwerpen. Daarom ben ik nu achter de schermen met andere dingen bezig, maar daarover meer verderop in deze nieuwsbrief.

Maar ik kan je wel vertellen wat er nu op dit moment de trend is. Dit zijn de minimalistische sieraden die je nog steeds veelvuldig ziet, zoals onderstaand armbandensetje.

Je kunt een enkele om je pols dragen, maar ook meerdere... 

 

Dan zijn de kettingen eigenlijk wel hetzelfde.

 Lang en dun met kleinere kralen en waar een enkele bedel, hanger, kwast of iets anders aan hangt. Deze sieraden zie ik op dit moment het beste bij mij op google bekeken worden.

Je hoeft je natuurlijk niet aan de trend te houden en er is voor iedere stijl wel iets in de webshop te vinden en anders kan het op verzoek (betaalbaar) voor je gemaakt worden.

~

Dan had ik het er al over in de intro van deze nieuwsbrief...

Er zijn afgelopen week weer veel nieuwe kralen en materialen voor de lente en zomer sieraden binnengekomen en daarvoor moet echt plaatsgemaakt worden, anders kan ik het niet meer bergen. Zo ben ik op dit moment aan het uitzoeken wat er verkocht kan gaan worden en dat moet uiteraard op foto's gezet worden, voordat het de webshop in kan. Mijn inbox ziet er dan ongeveer zo uit... 

Er zijn meer artikelen die plaats moeten maken, want er is nog meer materiaal onderweg. En nee.... wees gerust, ik wordt geen kralenwebshop! Hahaha. Het is en blijft een bijzaak wat leuk (en soms nodig) is om te doen, maar mijn hart ligt toch wel bij het ontwerpen hoor!

En als laatste hieronder even een blik op de kleurenkaart met nieuwste lente/zomerkleuren van dit jaar. Er zijn nog meerdere aftakkingen van kleuren, maar dit zijn de hoofdkleuren waar je je op kan oriënteren met het aanschaffen van je zomer outfit en bijpassende sieraden en accessoires. Je ziet het... veel lichtblauw/turquoise en lila en dit is onderweg hoor!

 

Dan heb ik besloten de valentijnskorting nog weer even door te laten lopen. Je krijgt vanaf nu t/m volgende week zaterdag 29 januari 14% korting met de kortingscode valentijn! (uitgezonderd actie artikelen en reparaties). (Niet vergeten in te vullen, want achteraf kan het niet meer worden verrekend)!

Ik wens je een fijn weekend toe!

M.v.g. namens, Gerda van Atelier Hobbekol.  

 

 

Reacties

Populaire posts