Nieuwsbrief met Ibiza style sieraden van Atelier Hobbekol


Ik ben druk druk druk... achter de schermen bezig met (helaas) prijs aanpassingen. Na heel veel jaren deze niet te hebben verhoogt, ontkom ook ik hier niet aan, want ook de webshop heeft last van hogere kosten zoals bijvoorbeeld de inkoop van materialen en andere kosten. Maar dit wordt weer gecompenseerd door ook dit jaar geen €4,60 voor bezorgen te vragen, maar dit hele jaar nog steeds voor €3,95 waarvan ik bij iedere bestelling 65 cent voor eigen rekening neem plus de verpakkingskosten zoals het brievenbusdoosje, (bubbeltjes)plastic en etiketten, maar ook de gratis goodie die de bezorgkosten een beetje moet verlichten.

Maar volgens mij kan ik nog steeds tegen een leuke prijs handgemaakte sieraden maken! Ik ben de afgelopen week dan ook tussen de werkzaamheden door even heerlijk bezig geweest om Miyuki armbanden setjes in Ibiza style te maken.

Hieronder de eerste van een reeks die ik gemaakt heb.

3 Zwart met turquoise armbandjes van Miyuki kraaltjes en een polymeer smiley, afgewerkt met een sierlijk zwart kauri schelpje. Een weetje...: de smiley polymeer kralen zie je trouwens veel aankomend seizoen!     

 

Dan een wat meer zomerse kleur armbandenset in lichtgroen met oranje tinten en ook hier is een polymeerkraal in de vorm van een hart verwerkt. 

 

Dan een iets andere set armbandjes van Miyuki kraaltjes, samen met een imitatieleren bandje met een magneet sluiting in roségoud en wederom ook hier een polymeer kraal en dit keer een bloemetje er op. 

 

Dan als laatste een armbandensetje in mintgroen/tomatenrood en het geheel is afgewerkt met goudtint. Deze kleurencombinatie zie je op dit moment veel bij de sieraden.   

Zowat al deze Ibiza style armbandjes zijn los te koop vanaf €3,95 per stuk, maar in een set zijn ze goedkoper geprijsd! Als je een model gezien hebt die je liever apart koopt, neem dan gerust even contact op via de contactpagina of mail naar: info@atelierhobbekol.nl.

De Ibiza style armbandjes staan vanaf nu in een eigen menu, zodat je niet alle kleuren rubrieken hoeft na te gaan of er iets van Ibiza style tussen zit. Je vindt hem bovenin het menu armbanden

En dan is het weer tijd voor een actie!

Bij een bestelling in de webshop vanaf nu t/m morgenavond (zondag) 24.00 uur krijg je een bijpassend paar oorbellen bij je bestelling in en dat is bovenop de gebruikelijke Goodie die ik er ook nog eens bij doe!

Nu wordt het helemaal een extra feestelijk pakketje!

Fijn weekend!

M.v.g. namens, Gerda van Atelier Hobbekol.  

 

  

Reacties

Populaire posts