Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met armbandjes en nieuwe workshop aanbieding...


Ik merk dat de lente al een beetje in de lucht zit en dat is meteen te merken aan de inspiratie die ik ervan krijg. Ik zit de hele week al tussen de werkzaamheden van de webshop door Miyuki en rocailles aan armbandjes te rijgen. Weet je nog? Die ieniemienie kraaltjes in allerlei kleuren? Hiermee zijn wel zoveel verschillende combinaties te maken... en niet alleen in verschillende kleuren, maar ook verschillende andere materialen en stijlen.

Je kunt ze wat steviger op staaldraad rijgen met een slotje eraan, op elastiek, of in combinatie met chamballa koord. Kijk maar eens hieronder naar enkele van de vele creaties die al gemaakt zijn.

De eerste is een setje armbandjes in mintgroen/fuchsia en afgewerkt met gouden tinten. Bij dit model zie je de polymeer kralen veelvuldig terug! 

Dan twee wat minder drukke exemplaren.

Van het blauwe model zijn twee armbandjes geregen met Miyuki kraaltjes en het derde armbandje van chamballa koord die ik geknoopt heb in macramé stijl met een schuifsluiting.

Het tweede model is in zachtroze met wit en afgewerkt met gouden en bruine tinten. Hierbij is er gebruikt gemaakt van rijgen met een slotje en op elastiek geregen.    

  

Hieronder een blik op mijn werktafel zoals ik hem zie als ik erboven bezig ben....

En dan wat andere armbandjes die ik supersnel in elkaar kan zetten! Ze zijn van bunakoord wat zowel van rubber als van acryl kan zijn en ze sluiten met een lobster of karabijn slotje.

Je kunt een enkele dragen, maar het is helemaal vrolijk als je meerdere om je pols draagt! 

En als laatste een paar oorbellen van rocailles waar met wat grotere kraaltjes bloemetjes van gemaakt zijn die samen met de kleine facet geslepen glas bicones en de bijpassende bedeltjes met epoxy, een lief paar oorbellen is geworden.

Al deze modellen staan nog niet in de webshop, maar er wordt aan gewerkt om ze voor zondagavond te plaatsen. En zoals vanouds.... wil je niet wachten tot ze in de webshop staan of ben je bang dat je te laat bent met bestellen en ze zodoende al verkocht zijn? Dan kun je altijd mailen naar: info@atelierhobbekol.nl of via de contactpagina. Ik zorg dan dat het naar je toegestuurd wordt!

Dan is de actie van de workshops veranderd!

Er waren nogal wat mensen die er moeite mee hadden om de gegeven korting onder elkaar te verdelen. Dus vanaf nu krijgt iedereen 10% korting op de workshopsprijs met de kortingscode gezellig en dit geldt bij deelname vanaf 4 personen!


Nou...en dan zijn we er weer doorheen voor deze week. Ik wens je een fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.


 

Reacties

Populaire posts