Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met oorbellen, creolen en meer...

 

De lente zit in de lucht!

En dat is te merken aan de natuur die begint uit te lopen en ook de inspiratie is weer helemaal terug! Het is een drukte van belang in mijn hoofd en alles wil er dan ook in één keer uit, maar ja... da's onmogelijk, he? Ik probeer me daarom vandaag maar op een paar dingen te richten die ik je wil laten zien en onderaan deze nieuwsbrief komt de lente nu wel heel erg in het zicht...

Als eerste vindt ik het zo leuk om blije reacties van mensen te zien, maar afgelopen dagen was toch wel heel bijzonder. Eén van de armbanden setjes in roze en zachtgroen bevielen wel zo, dat ik hem meerdere keren heb moeten maken. En het leuke daarvan is dat het allemaal voor één familie was! Geen fan van Hobbekol, maar hele families gaan er al voor! #blijmee

En dan had ik weer eens een paar creolen gemaakt en dit keer met facet geslepen glasdruppels er aan. De hoofdkleuren zijn patrol groen en roségoud.

De binnenmaat (diameter) van de creolen of oorringen is 3 cm.

En dan de bloem oorbellen waarvan ik in de vorige nieuwsbrief al één paar heb laten zien en wel de eerste van onderstaande foto's. Het is uiteraard mogelijk om voor diegenen die niet van al te lange oorbellen houden wat kortere modellen te maken en die zie je er naast hangen.

Op de onderste foto staan hele lieve en eenvoudige creooltjes van een glaspareltje met een coating, waaronder de facet geslepen bicones hangen die je in de eerste afbeelding kon zien.  

En dan een choker (of korte ketting) die kort om de hals gedragen wordt met als thema regenboog of zoals je wilt rainbow. Vlinders dwarrelen rondom de regenboog naar de zachte kleurtjes van de Miyuki kraaltjes toe die ik bij Esther van 't Kralenstulpje heb ingekocht (en ze heeft nog veel meer leuke kleurtjes te koop)! 

Je kunt deze ketting/choker vinden in de nieuwe rubriek 'Ibiza style kettingen' in het menu kettingen.

En dan als laatste beginnen we (zoals ik in het begin van deze nieuwsbrief al genoemd had) vandaag maar weer eens de nieuwste enkelbandjes te laten zien die voor aankomende lente nog steeds een grote trend blijven!

Onderstaand wikkel enkelbandje is van oranje satijnkoord en dien je 2x om je enkel te doen. Ik heb alweer een heleboel enkelbandjes gemaakt en vooral die met gekleurd elastiek zijn helemaal vrolijk en zomers. Zodra het mooiere weer doorzet, komen ze allemaal in de webshop te staan.

Alle bovenstaande modellen staan al in de webshop geplaatst. Heb je nu bij eerdere nieuwsbrieven iets gezien wat nog steeds niet in de webshop staat, maar wel wilt bestellen? Dan kun je me altijd een berichtje sturen via de contactpagina of mailen naar info@atelierhobbekol.nl en ik neem dan contact met je op en kunnen we het op die manier oplossen.

Fijn en zonnig weekend gewenst!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts