Nieuwsflits van Sieraden Atelier Hobbekol die door griep geveld is .


Soms zit het allemaal even tegen en vandaag is zo'n dag.

Ik ben al dagen gevloerd door de griep en die wil maar niet overgaan. Ik had zoveel leuke sieraden gemaakt, maar kan ze niet laten zien omdat ik ze domweg nog niet op de foto heb kunnen zetten.

En dan toch maar even een kleine poging doen om de enige set die ik had gefotografeerd te laten zien. Het is een set van twee RVS kettinkjes en de materialen van de parels die ervoor zijn gebruikt, zijn glasparels met een coating en een zoetwaterparel. Om het geheel compleet te maken heb ik er een bijpassend armbandje en kleine creooltjes/oorbellen bij gemaakt. De set staat nog niet in de webshop, maar zodra ik aan de beterende hand ben gaat dit gebeuren! 

En dan gaat deze dame weer verder met uitzieken en ik wens je dan ook een heel fijne voortzetting van je weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.  

  

Reacties

Populaire posts