Verkorte nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met 10% kortingscode...

 

We zijn weer een weekje verder en ik ben nog steeds niet helemaal fit. De griep bleek achteraf Corona te zijn en we knappen op, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Reden dus om wederom een niet zo uitgebreide nieuwsbrief rond te sturen en in plaats daarvan lekker in het zonnetje vitamientjes op te doen om dat 'verzwakte' virus te verslaan (en meteen mijn reuk en smaak proberen terug te vinden, haha)!

Dus laten we maar snel beginnen... 

Ik heb in de tussentijd net genoeg moed bij elkaar kunnen rapen om een paar nieuwe sieraden te fotograferen en de eerste is een lange ketting naar een model die ik al eens eerder gemaakt had, maar dan net ietsje anders. De blauwe bump kralen zijn gecombineerd met rode glaskraaltjes en Jasseron kettinkjes.  

 

Dan zijn de enkelbandjes ook weer bijgemaakt en ik heb deze keer modellen gemaakt van allerlei vrolijke kleurtjes elastiek. Lekker makkelijk zo over je enkel schuiven en klaar!

De armbanden zijn er ook weer een paar bij gekomen en dit keer van halfedelsteen kralen in zomerse tinten. 

En als troost voor deze korte nieuwsbrief is er vanaf nu t/m woensdag 30 maart 10% korting met de kortingscode zon op alle armbanden in de zonnige rubrieken 'Ibiza Style armbanden' en 'gemixte kleuren armbanden'! (Uitgezonderd afgeprijsde en actie artikelen). Gewoon even invullen tijdens het bestellen en de korting wordt direct verrekend.

Ik zal proberen om alle nieuwe modellen nog deze week in de webshop te plaatsen en als je in de tussentijd een model van de nieuwsbrieven wilt aanschaffen die nog niet in de shop staat, kun je me natuurlijk altijd via de contactpagina of info@atelierhobbekol.nl bereiken.

Ik neem dan contact met je op en handelen we het zo af totdat ik weer helemaal beter ben en de nieuwste sieraden zijn geplaatst.

Geniet nog even van het mooie weer!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

 

Reacties

Populaire posts