Nieuwsbrief van Sieraden Atelier met tasjes en kortingscode...


Bij de lente horen bloemen!

Deze keer heb ik de bloemen maar eens in de sieraden verwerkt en je kunt met die kleine kraaltjes (die rocailles heten) toch wel zulke leuke dingen maken, zoals onderstaand model ketting waarbij ik er ook nog een armbandje en oorbelletjes bij gemaakt heb waarin dezelfde bloemetje verwerkt zitten.

Zoals je ziet is het dus een drie delige set geworden, die door de pasteltinten ook nog eens extra lief aandoet.

Dan had ik ook weer eens een roze ketting gemaakt en alvast op social media gedeeld.

En terwijl ik bezig was met de voorbereidingen om hem in de webshop te zetten, kreeg ik een berichtje van wat intussen een vaste klant is geworden (❤️) dat ze deze graag wilde kopen en de ketting zodoende de webshop niet eens heeft bereikt. Dat zijn de momenten waarvan ik heel blij wordt, want dat betekend dat er iemand is die ik ook weer blij kan maken....

Dusss.... de ketting is SOLD! 

Dan ben ik eindelijk klaar met het project tasjes pimpen!

Bij de leverancier liep ik deze tegen deze kleine schattige portemonnee/tasjes aan en ik had direct zoiets van, die ga ik pimpen! Zo schattig...! Als eerste een model in roze met blauwe tinten.

Dit portemonneetje hangt aan een ball chain ketting en als je hem los in je handtas wilt bewaren doe je gewoon het klepje open en hij glijdt er zo vanaf. Je kunt dan desgewenst een andere hanger met een extra slotje of sleutelring aan de ketting hangen.     

Van de volgende twee modellen is de mintgroene portemonnee/ketting in Ibiza style, hetzelfde idee als de roze en ietsje groter als zijn voorganger. Ook hier geldt dat deze prima losgemaakt kan worden en dat je aan de ketting iets anders kunt hangen of gewoon enkel de schelpjesketting kunt dragen, want deze is ook zonder iets eraan erg mooi.

Het oranje model is van een formaat wat een schoudertasje hoort te wezen.

Het is een hard koffer modelletje met een knipsluiting die opgepimpt is met bijpassende kleuren kralen en bedels.

(Misschien een ideetje voor moederdag)? ;-)

Je kunt deze tasjes o.a. vinden in de rubriek 'van alles wat'.

   

En dat was het alweer voor de nieuwsbrief van deze week.

Mocht je nu één van de items hierboven of andere sieraden willen kopen, dan kan dat nu met een leuke korting van 10% en dat scheelt toch weer! Je kunt hiervoor de code lente gebruiken en dan wordt de korting direct in je winkelwagentje verrekend. Dit geldt het hele weekend t/m zondagavond 24-4-2022.

Geniet van je weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol. 

(De kortingscode is niet geldig op bestellingen en orders die voor vandaag gemaakt zijn)!


Reacties

Populaire posts