Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met extra GRATIS hangertje...

Op het moment dat ik deze nieuwsbrief in elkaar zet kijk ik naar buiten en is het wit van de sneeuw! We waren zo aan het mooie weer van de afgelopen week gewend dat dit spreekwoordelijk 'koud op ons dak valt' en we zijn er nog niet, want er wordt ook nog eens vorst voorspeld. Brrr... niks meer aan die winter en het wordt tijd dat de lente gaat komen (en vooral blijven)!

Ik ben intussen ook alweer aardig aan het opkrabbelen van de corona en op moeheid en wat blaas en luchtwegklachten na, zit ik weer in stijgende lijn en heb ook alweer wat inspiratie terug om sieraden te maken.

Zoals hieronder een ketting in roze tinten en waaraan allemaal keramische staafkralen hangen. Een blikvanger voor een feestje, he?  


En dan zie je op dit moment onderstaand kettingsetje veel in het modebeeld.

Minimalistische korte kettinkjes met parels er aan. Ik heb aan het langste kettinkje een zoetwaterparel gehangen om het wat aparter te maken. Bovendien kun je dit setje prima dragen als je gaat trouwen, want ook die tijd komt er weer aan (al zal je als je naar buiten kijkt, dit niet zo snel geloven, haha).

Hij staat als setje voor een leuke aanbieding in de webshop!   


Onderstaande ringen zijn gemaakt van kleine acryl pareltjes en ik vindt ze toch wel zo 'lente achtig' geworden!


Dan zijn er ook weer wat oorbellen en kleine creolen bij gemaakt. De twee buitenste foto's passen mooi bij het setje kettinkjes wat je hierboven zag en voor de perfectionisten onder ons, is er ook nog een bijpassend armbandje in de webshop te vinden! Je kunt de witte varianten in de rubriek 'bruidssieraden/trouwsieraden' vinden. (Als je trouwens op de afbeelding van het setje kettinkjes klikt, kom je direct in de webshop bij deze kettinkjes uit en ziet eronder alle bijpassende sieraden).


Ook heb ik bij de leverancier twee schattige tasjes gescoord, die ik ga pimpen met wat kralen en bedels er aan. Onderstaand tasje is al klaar en komt binnenkort in de webshop in de rubriek 'van alles wat'. 

Dan had ik afgelopen week ook weer een leuke opdracht!

Twee zussen hadden allebei dezelfde kleur rok gekocht en wilden daar graag in de kleuren van de stof een ketting bij laten ontwerpen en maken. Na enige uitleg via de telefoon was dit wat ze volgens mij bedoelden en hieronder zie je het resultaat. Degene die de bestelling had geregeld was er zeer content mee!

(Ik ook weer blij dat ik mensen blij heb gemaakt)! 


Dan had ik het een paar nieuwsbrieven geleden over een opvanghondje wat hier tijdelijk in was komen wonen. Het was inderdaad de bedoeling dat ze kort zou blijven, maar helaas is haar lieve bazinnetje intussen overleden. Voordat ze stierf heeft ze ons gevraagd of haar hondje voor altijd bij ons mocht blijven en dit hebben we haar beloofd en nu hebben we er weer onverwachts een schat van een hondje bij. Dusss....welkom lieve Iris!

Je zult haar nog wel af en toe in één van de nieuwsbrieven gaan tegenkomen. 

(En ze is ook al grote vriendjes met onze Bruno en Levi)!


Nou, en dat was het weer voor de nieuwsbrief van deze week.

Was je van plan om aanstaande week een bestelling te gaan plaatsen? Dan krijg je er een leuk hangertje helemaal GRATIS bij en daar hoef je niets voor te doen. Ik zorg dat het bij je pakje in komt en dat is ook nog eens bovenop het bijpassende presentje wat je normaal krijgt! Deze actie duurt tot zaterdag 9 april.


Fijn weekend!

Met vriendelijke groeten namens Gerda van Atelier Hobbekol. 



 

Reacties

Populaire posts