Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met lente sieraden en kortingscode...


Afgelopen week ben ik bezig geweest met nieuwe technieken uitproberen, opdrachten maken en bestellingen versturen. De nieuwe technieken mislukten jammerlijk omdat ik me een beetje geprest voelde vanwege de drukte, maar ook was er een verkoudheid die roet in het eten gooide. We hebben allemaal mooi weer nodig en dan zijn alle verkoudheden en virussen zo weer verdwenen (en kan ik weer de mooiste sieraden gaan proberen te maken). Maar ik heb nog wel sieraden die ik de week ervoor gemaakt had en die ook op de zon lagen te wachten om op de foto gezet te kunnen worden en dat heb ik vanmorgen tussen de bewolking door gedaan.

De eerste is een ketting van allemaal grote vilten kralen en stukjes (imitatie) suede veters er tussen verwerkt. Het geheel heb ik afgewerkt met zo'n schattige glazen bloemkraal die je nu steeds meer ziet opduiken in het modebeeld.

Het schattige van de vilten kralen vind ik de spiegeltjes die er in verwerkt zitten. Jammer genoeg zijn ze op deze foto niet te zien, maar zodra het weer het toe laat maak ik meer foto's waarop ze te zien zijn.

(N.B. Terwijl ik deze nieuwsbief maak is deze ketting alweer verkocht en heeft deze 'een nieuw huisje (uhh... halsje) gevonden'!)! 

Dan een choker in regenboog kleuren.

Een choker is een korte ketting die je strak om je hals moet dragen. (Weet je nog, toen we jong waren en er een suede exemplaar met een kraaltje of bedeltje eraan gedragen werd)? Maar ik maak er altijd een klein verlengkettinkje aan voor degenen die hier niet van houden of het lastig vinden zitten, of gewoon omdat ze deze liever ietsje langer willen dragen.

In ieder geval 'heel hippie'!

✌️ 

En dan had ik het begin van deze nieuwsbrief over de bloemkralen die je steeds meer ziet. Deze rode glazen exemplaren zijn gebruikt om er oorbellen van te maken. Niks geen ingewikkelde kunstwerken, maar gewoon lieve schattige oorbellen! Eenvoud is ook mooi.... 

En via mijn zus kreeg ik de vraag of ik voor haar een kralen decoratiehanger kon maken. Ze had ze op internet gezien en werd volgens haarzelf zo vrolijk van alle kleuren dat ze er ook eentje wilde. De hanger in kwestie had een vaste ring in het midden. Maar omdat ik deze modellen niet bezit moest ik er zelf eentje in het midden zien te maken. Het was eerst 'even pieren' maar uiteindelijk had ik in de gaten hoe deze gemaakt moest worden, zonder dat de middelste ring slap ging hangen of eruit viel.

Nou ja... dat lukte me uiteindelijk wel en hieronder is het resultaat! 

Ik heb deze hangers meteen in de webshop gezet en je kunt hem op bestelling laten maken voor €24,95 en dan is de diameter 15 cm. Uiteraard zijn ze ook groter of kleiner te krijgen!

Misschien vindt je de prijs voor een decoratiehanger aan de hoge kant, maar het is enorm veel werk om zoiets in elkaar te zetten en je moet regelmatig een rij overdoen, omdat de de rij kralen aan de overkant met het aantrekken weer slap gaat hangen!

Je bent zomaar een middag zoet met maken, dus is het een werkje voor mensen met hééél veel geduld!  

Alle modellen in deze nieuwsbrief staan vanaf zondag 1 mei in de webshop!

En dan is het alweer tijd voor de kortingscode...

Degene die dit weekend in zijn of haar winkelwagentje de kortingscode mei invult, krijgt t/m maandag 2 mei 10% korting op alle sieraden!


Fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.  


 

Reacties

Populaire posts