Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met enkelbandjes en kortingscode


Vorige week had ik het er al over dat de nieuwsbrief van deze week wat eerder zou komen en ook is deze wat minder uitgebreid als anders. Dit heeft een reden die je onderaan deze nieuwsbrief ziet staan. Daarom laat ik je deze week alleen een lange ketting in Ibiza style en de gevlochten enkelbandjes van imitatieleer zien. Deze laatstgenoemde lopen het hardst en ze waren zo goed als op, dus had ik de afgelopen week weer een leuk klusje!

Ze zijn er in 5 kleuren en hebben allemaal verschillende kralen en bedels eraan verwerkt zitten!

 

Op de volgende foto kun je ze wat beter bekijken.  

En hieronder zie je alle modellen die de afgelopen week gemaakt zijn en die vanaf eergisteren in de webshop staan!

En dan had ik het in het begin van deze nieuwsbrief over een lange ketting in Ibiza style. Hieronder zie je het resultaat en ik vindt het echt een sieraad voor het komende hippiefeest aan het eind van juni, waar we dan met de kraam staan. Alles aan deze ketting is love en peace! 


En dan even de reden waarom ik deze beknopte nieuwsbrief verstuur...

Wij gaan er vanwege de Hemelvaart even een paar daagjes tussenuit en bestellingen worden vanaf maandag 30 mei weer verstuurd!

En nu ga ik mij vast voorbereiden op de aankomende vrije dagen en voorraad voor het hippiefeest maken.

Fijne dagen!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol


 

Reacties

Populaire posts