Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met verloting zomers armbandje en...

  

Eindelijk is hij er....de lente!

Wat hebben we hier allemaal naar uitgekeken en ik ben blij dat ik van tevoren zoveel nieuwe zomerse sieraden heb gemaakt zodat ik tussendoor toch een beetje van het mooie weer kan genieten. Datgene waar ik o.a. zo druk mee bezig ben geweest zie je hieronder.

Twee lange kettingen in Ibiza style die allebei totaal verschillend van elkaar zijn. Het zijn echte hardlopers en de la met de lange Ibiza style kettingen begint een beetje leeg te raken zodat ik nog even hard aan de slag moet...  

  

En van de techniek van het model hieronder heb ik gedroomd! Hahaha... Ik zag hem zo voor me als je op de foto ziet en het was rijgen, bevestigen, afwerken en klaar! En de hanger was een uitprobeersel en daarom denk dat ik dit model maar gebruik als blikvanger in de kraam, tijdens het hippiefeest waar we eind juni staan. 

Dan een armband en een wel heel zonnig model, namelijk allemaal gele tinten. Het is een mix van keramiek, glaskralen en acryl kralen geworden en dus niet te zwaar om de pols!

En de rubriek speenkoorden heeft er ook weer een model bij.

Het zijn allemaal grove modellen geworden en daar is ook de vraag naar, maar misschien dat ik het 't weekend red om een fijner exemplaar te maken. Als je nieuwsgierig bent hoe een fijner model eruit komt te zien, hou dan de rubriek 'speenkoorden' in de gaten!  

En dan kreeg ik afgelopen week het verzoek van Esther van 't Kralenstulpje of ze me twee brocante mixen toe mocht sturen om er met wat van m'n eigen materiaal sieraden van te maken (voor uiteraard de broodnodige reclame). Nou heb ik dit al eerder gedaan voor Esther en uiteraard doe ik het met liefde voor de tweede maal voor haar. Esther heeft een kralenwebshop die eigenlijk alles heeft als je zelf sieraden wilt maken. En degenen die eerder een bestelling van Atelier Hobbekol hebben ontvangen, hebben kunnen zien dat er bij de goodies altijd eentje van 't Kralenstulpje zit.

Ondanks de drukte in mijn eigen webshop kon ik het niet laten om er meteen een paar blauw/turquoise kralen uit te vissen en met wat fuchsia kraaltjes, chainmail ringen, turquoise schelpschijfjes is het met het handje van Fatima wat ik ook nog had liggen, uiteindelijk een leuk geheel geworden, wat je rechts op de foto ziet.

En het leuke is dat ik hem onder de vaste nieuwsbrieflezers ga verloten!

Dus als jij je al ingeschreven hebt voor de nieuwsbrief loot je vanzelf mee. Als je dit nog niet hebt gedaan kun je je t/m volgende week vrijdag 13 mei inschrijven voor de GRATIS nieuwsbrief en doe je vanzelf mee met de verloting van dit vrolijke armbandje! 

Het volgende werkstuk is alweer half klaar en ik zal vast een tipje van de sluier oplichten... het wordt een ketting. Maar wat voor één dat zeg ik nog niet en die zie je van de week vanzelf wel op Instagram en Facebook verschijnen!

   

Nou... dat was het alweer voor de nieuwsbrief van deze week.

Ik wens alle lezers van deze nieuwsbrief een heel fijne week met ontzettend lekker warm weer toe!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.  

(Al de modellen in deze nieuwsbrief staan vanaf zaterdagavond 7-5-22 'na 19.00 uur online)! 

Reacties

Populaire posts