Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met (mini)vakantienieuws...

 Dit keer weer een nieuwsbrief vanaf Callantsoog!

Het thuisfront was weer zo lief om op huis en haard te passen en zodoende konden wij weer even met de caravan op pad, om uit te gaan waaien! Dit betekend wel dat het weer een verkorte nieuwsbrief is, maar geen nood, de volgende wordt weer zoals vanouds. Want vanaf nu moet ik thuisblijven om voorraad te maken voor het aankomende hippiefeest wat aan het eind van deze maand is.

Als eerste van de modellen die deze week gemaakt zijn, wil ik je een lange ketting laten zien in Buddha stijl. Het 'peace gehalte' is hierbij heel hoog en dus echt hippie! 

De grote kralen zijn van hout en zijn zelf beschilderd! Verder zitten er prachtige regenboog hematiet en halfedelsteen kralen op geregen. Ik zeg... kom maar op met dat hippiefeest! Haha.

✌️

Dan een wat gematigder maar prachtige korte ketting.

Deze ketting bestaat uit gekleurde kralen van Afrikaans howliet en een kraal van keramiek. Ik had heel veel aparte hangers erbij gehouden, maar ik vond ze er niet bij passen. Het haalde de aandacht van de mooi gekleurde kralen af en uiteindelijk heb ik daar een eenvoudige kraal van keramiek bij op gemaakt. Ik zeg...missie geslaagd!

Dan waren we gisteren zoals gezegd op de camping aangekomen.

Meteen toen we gesetteld waren, heb ik een glas wijn ingeschonken om het (mini)vakantiegevoel te krijgen en dat lukt totdat de wind steeds harder en kouder werd... en ja hoor, wij zijn weer op pad en het weer slaat om! Hahaha.

Maar hoe het weer aan zee ook is... je hebt mooie luchten en zonsondergangen!

En dat was het alweer voor deze nieuwsbrief en ik ga geloof ik maar een wintervakantie houden....

 

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol

 

 

 

Reacties

Populaire posts