Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met verloting en twee extra weggevertjes!

 

Deze week maar weer eens een uitgebreide nieuwsbrief na de laatste twee keer waarin ik het heel kort moest houden. Er zijn weer veel nieuw sieraden gemaakt en dus laten we maar snel beginnen.

Het eerste model is een armband in donkerblauw en citroengeel met glaskralen, keramiek en groene Chalcedoon Jade door elkaar heen. De frisse groen/gele kralen maken het tot een heel aparte combinatie en waarvan er maar eentje gemaakt is! 

 

En een armband in de wat gematigder kleuren geel en hemelsblauw en gemaakt aan een filigraan connector die ik zelf ingekleurd heb met een nieuw soort epoxy lak. Let ook eens op de schattige bloemetjes cabochon die op de grote bloem geplakt is.

 

Dan kwam ik in de kast de hamsa handjes tegen, die in de volksmond ook wel 'handjes van Fatima' genoemd worden en ik heb daar onderstaande Ibiza armbandjes van gemaakt die met een paar tegelijk om je pols wel heel zomers staan!

Het zijn allemaal zeer vrolijke connectors met zomerse kleuren! 

 

Dan zie je ze op dit moment op elke poster en advertentie, armbandensetjes waar je ook deze lintjes armbandjes in kunt ontdekken.

Je doet een lintje om je pols, schuift de kraal naar je pols toe en hij zit vast! 

 

Ik had de afgelopen week verschillende hippie- of Ibiza style kettingen gemaakt, voor het hippiefeest wat aan het eind van deze maand is. Maar ik had ze net in de webshop geplaatst en ze waren alweer verkocht! Deze modellen zijn echte hardlopers en ik ga dan ook het weekend aan de slag om er meer te maken. Hou de webshop dus in de gaten.

 

En ik ben tussendoor ook weer met de brocante mix van 't Kralenstulpje bezig geweest! Na de 'rommelketting' die kralen slurpte, had ik nog een restantje kralen over en daar heb ik wat kleinere items van gemaakt zoals onderstaand mobielhangertje.

Hij is piepklein, maar ik vond het kleine roosje toch zo schattig.... 

Of wat dacht je van dit beschermengeltje... ook zo ienieminie en met een half edelsteen kraaltje als hoofdje.

En als laatste een paar schattige oorbelletjes van acryl parels en metallook maanbedeltjes.

Ennn... ik ga ze weggeven!

De eerste, het mobielhangertje met het schattige roosje, verloot ik onder de nieuwsbrieflezers en die is gewonnen door Mirjam van den HeuvelMirjam, van harte gefeliciteerd ik neem deze week contact met je op en het mobielhangertje komt dan naar je toe.

De overige twee items stop ik bij de eerste twee bestellingen in die vanaf nu gemaakt worden. Als je deze week een bestelling plaatst geef dan even aan welke je voorkeur heeft (het beschermengeltje of de oorbelletjes) en als je bij de eerste twee mensen hoort die een bestelling geplaatst hebben, stop ik deze bij je pakketje in.

En dan wens ik je een heel fijn weekend met supermooi weer!

M.v.g. namens, Gerda van Atelier Hobbekol.   ​

Reacties

Populaire posts