Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met compilatie kraam hippiefeest en uitslag kwartaal verloting.


Deze nieuwsbrief is een compilatie van het hippiefeest waar we afgelopen weekend met de kraam zijn geweest en wat hebben we het weer leuk gehad! We hebben weer allemaal hele lieve en vrolijke mensen ontmoet. Normaal moet je altijd maar afwachten waar je terechtkomt en hoe de mensen reageren, maar iedereen was (zoals gewoonlijk in Brabant) weer even vrolijk en vriendelijk!

Voor mij is het ieder jaar ook weer een feest wat voor een outfit ik nu weer bij elkaar moet zoeken en op de eerste foto zie je wat het dit jaar is geworden!

 


Het weer zat ook nog eens mee en omdat ik met mijn kraam ieder jaar naast het zwembad sta, kreeg ik spontaan een Ibiza gevoel... hahaha. De ene hippie had zich trouwens nog mooier uitgedost als de andere en er was echt een 'peace-achtig' sfeertje! 

✌️


En dan was ook de hippiekuil net als andere jaren weer mooi en gezellig ingericht. Je kon er chillen na het dansen op de band GetBack2 , gewoon gezellig kletsen met andere mensen, of aan een waterpijp 'lurken'! Hahahaha. (Er zaten trouwens van die smaakjes in hoor)!  

😉  

En dan kwam er nog iets leuks langs...

Een paar jaar terug had deze 'vrolijke meid' opdracht voor een paar dromenvangers gegeven in dezelfde kleuren als haar outfit van de slagwerkgroep waar ze bij zit, om aan haar trommel te hangen. Ze kwam heel vrolijk mijn kraam binnenstappen om de foto's te tonen en wat leuk om te zien hoe het matcht. Maar nog leuker dat ik haar nu in levende lijve zag en hoe vrolijk ze de hele tijd was.

De foto zegt genoeg!


En dan is nu het moment gekomen voor de tweede kwartaalverloting van dit jaar!

Weet je nog dat Esther van 't Kralenstulpje mij vroeg om van haar brocante mix, samen met materiaal van mezelf wat sieraden te maken? Er was o.a. deze 'rommelketting' van gemaakt en het leek me leuk om deze nu eens als prijs te gaan verloten en dit keer is de gelukkige winnaar(es) Judith H. geworden!

Judith... van harte gefeliciteerd en de ketting komt binnenkort naar je toe. 


Voor iedereen een fijne vakantie!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.


 

Reacties

Populaire posts