Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met bekendmaking winnaressen kwartaalprijzen!

 


Hallo lieve nieuwsbrieflezers.

We zijn zowat aan het eind van het jaar 2022 gekomen en wat was het weer een veelbewogen jaar! De ene crisis na de andere volgden elkaar op, maar gelukkig zie ik in mijn omgeving dat iedereen elkaar helpt.

Als webshop doe ik er ook zoveel mogelijk aan om de prijzen zo laag als mogelijk is te houden. Zo zoek ik steeds naar leveranciers waar ik mijn materialen betaalbaar in kan kopen en zet de sieraden scherp geprijsd in de webshop.

En de verzendkosten zijn wéér duurder in het nieuwe jaar! Het bedrag van een brievenbuspakje is gestegen naar €4,85 en een pakket gaat maar liefst €7,65 kosten! Om de prijzen eveneens ook hierbij betaalbaar te houden heb ik besloten om in het nieuwe jaar de oude tarieven zo lang als mogelijk te handhaven! Dus ook in 2023 betaal je voor je brievenbuspakje net als de laatste jaren nog steeds €3,95 en blijf je voor pakketpost €6,95 betalen. Het verschil en ook de verpakkingskosten, neem ik voor mijn rekening!

~*~

Dan over naar vrolijker dingen, namelijk de laatste kwartaalverloting van het jaar 2023!

Ik had al bekend gemaakt dat het dit keer twee prijzen zouden worden en dat ze naar mensen toe gaan, waarvan ik vind dat ze dit heel erg verdiend hebben na ziekte en/of overlijden van een geliefd persoon. 

Als eerste wordt onderstaand paar oorbellen verloot en die gaan naar Judith H.

Het jaar was begonnen met ziekte voor zowel haarzelf als haar man en in de tussentijd verloor ze een broer aan ziekte. Alsof dit nog niet genoeg was kreeg ze recentelijk te horen dat ook twee andere broers ziek zijn en dat eentje daarvan ook niet meer zal genezen. Ze tobt vanwege de stress nu weer met haar eigen gezondheid en ik vind dat ze dan ook even een iets minder stress berichtje moet krijgen, waarbij ze leest dat ze een paar oorbellen gewonnen heeft.

Judith... het is je van harte gegund!

Dan is de tweede prijs een bangle armband en die gaat naar Lidy van der W.

Begin 2022 kreeg haar 71 jarige tweelingzus te horen dat ze ziek was en niet meer beter kon worden! Het is op zich al erg om een zus te verliezen, maar een tweelingzus... en ook nog eens die een heel goede band met elkaar hadden! Ze heeft de korte tijd vanaf het moment van het vreselijke bericht tot aan het eind voor haar zus gezorgd en haar volledig verpleegd! En dat terwijl ze zelf ook (nog steeds) met lichamelijke klachten tobt! Ik hoef jullie dan ook niet te vertellen, dat ook deze prijs naar iemand toegaat, die het zéér verdiend heeft!

Lidy... ik hoop dat ik je hiermee een heel klein beetje vrolijker heb gemaakt!

Er waren nog meer mensen die een naar bericht hadden gekregen het afgelopen jaar en ook die wil ik in het nieuwe jaar heel veel sterkte toewensen en hoop dat ze kracht halen uit het feit dat ik aan ze denk!

~*~

En als laatste nog even een update van de actie waarbij je de goede hoeveelheid kralen moet raden om voor een ketting in aanmerking te komen.

Het loopt erg hard en er zijn via verschillende media kanalen al getallen uitgebracht, waarbij de één ver uit de buurt zit en de ander dicht in de buurt komt! Je moet nog even geduld hebben voordat de winnaar bekend gemaakt gaat worden, omdat de actie tot en met het eind van het jaar loopt. Zaterdagavond 31 december 24.00 uur sluit de actie en na het weekend wordt de winnaar(es) bekend gemaakt!

 Ik zou zeggen, 'raad je raak'!

(Wat moet je er ook weer voor doen)?

Ga naar de webshop van www.atelierhobbekol.nl en geef via de contactpagina het aantal kralen op die er volgens jou in de pot zitten, degene die het dichtst bij het goede aantal zit wint onderstaande ketting! En om een inschatting te kunnen maken en je een beetje op weg te helpen is de maat van de pot 15 x 8 cm en kan er 650 ml in!

En onderstaande schelpenketting kun je winnen!

De gebruikte materialen zijn: grote glasparels met een coating, splitkralen, rocailles en schelpkralen.

~*~

Dan is het moment gekomen waarbij ik iedereen bedank die het afgelopen jaar met vertrouwen in onze webshop een aankoop heeft gedaan en ik hoop dat het vertrouwen er volgend jaar ook weer is en je de webshop nog steeds weet te vinden! Ook degenen die zonder iets te kopen toch steeds de nieuwsbrief wilden blijven ontvangen.... bedankt voor jullie steun!

Ik wens iedereen verder een mooi, maar vooral gezond 2023 toe en we gaan door voor een positief jaar met meer begrip voor elkaar!

Tot in het nieuwe jaar en wees voorzichtig met vuurwerk!

 

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol. 

 

 

 

Reacties

Populaire posts