Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met eerste sieraden van Januari en verloting oorbellen!


We beginnen uiteraard met iedereen namens het hele team van Atelier Hobbekol een goed en vooral gezond 2023 toe te wensen!

Er is alweer een week van nieuwe jaar af en op naar de lente, hahaha! Maar voor het zover is dat we eindelijk weer in het zonnetje kunnen zitten, moeten we nog 'eventjes  door de winter' heen. Aan de temperaturen zal het niet liggen, want als ik buiten in de harde en niet zo koude wind loop, dan waan ik me in de herfst en met sieraden maken moet ik me dan ook echt concentreren om wat minder uitbundige kleuren te kiezen.

Hieronder beginnen we dan ook voor de fans van de wolf, met een tomatenrood chamballa armbandje, waaraan een heuse wolf bedel hangt en waar aan satijnkoord tomatenrode keramiek kraaltjes geregen zijn.

Je zult vast al wel de onderstaande ketting op social media voorbij hebben zien komen!

Het thema van deze ketting is Van Gogh en daar zal je vanwege de prachtige hangers die aan de ketting bevestigd zijn, vast niet raar van staan op te kijken. Er is geprobeerd om turquoise met aardtinten samen te voegen en ik zeg... missie geslaagd! Ik ga hiermee aan een sieraden wedstrijd meedoen, maar daarover binnenkort meer. 

Ook de volgende twee kettingen zijn afgelopen week gemaakt.

Het linkse model is een bohemian ketting en is van grof koperkleurig jasseron, waaraan tarot afbeeldingen zijn bevestigd. Het geheel is verder afgewerkt met metalen munten en facet geslepen glas rondellen en deze ketting wordt kort om de nek gedragen.

De ketting rechts op de foto is een blauw met goudkleurige variant. Prachtige kobaltblauwe ellips glaskralen maken het met de facet geslepen swarovski druppel hanger een ketting die een chique uitstraling heeft! 

Als laatste van de kettingen een 3-delige set van schattige anemoon bloemkralen.

Ze zijn van acryl, dus lekker licht in het dragen en... ze blijven maar in trek deze leuke bloemkralen! Als je nu graag zelf je handgemaakte sieraden maakt, dan zijn deze kralen ook los in de webshop te koop en kun je ze hier vinden. De bloem kralen zijn tijdelijk afgeprijsd, waardoor je ze nu je ze voordelig kunt kopen.  

En dan ook weer wat nieuwe armbanden erbij...

De linkse armband is van de nieuwe voorjaarskleur groen en oranje. De oranje kralen zijn van keramiek en de groene zijn green stone kralenJe ziet deze kleur steeds in meer kledingwinkels hangen en als herfsttype zijn dit natuurlijk helemaal mijn kleuren! Wat zijn eigenlijk jou kleuren? Laat het me weten en onder degenen die reageren en ingeschreven staan voor de nieuwsbrief, wordt een paar oorbellen verloot! De uitslag wordt in de nieuwsbrief van volgende week bekend gemaakt.

De rechtse armband kun je vinden in de rubriek Delfts blauwe sieraden, om precies te zijn de rubriek 'Delfts blauwe armbanden'. Ik heb dit keer grote blauwe Indische millefiori kralen gebruikt, verder wit en goudkleur en afgewerkt met een keramiek Delfts blauw klompje!  

Dan nog even als laatste een mededeling van huishoudelijke aard.

Vorige week waren er twee winnaressen van de laatste kwartaal verloting van 2022. De prijs van de ene winnares is gisteren op de post gegaan, maar van de andere winnares heb ik geen reactie gekregen en kan ik de prijs niet opsturen, omdat ik geen adres van haar heb.

Lidy van der W. zou je zo vriendelijk willen wezen om je adresgegevens door te mailen? Zodra ik deze heb, kan ik je prijs opsturen.

Allemaal een fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol. 

Misschien vind je het leuk om jezelf of iemand anders aan te melden voor de GRATIS nieuwsbrief!

© Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd.

  

Reacties

Populaire posts