Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol, met een compilatie van de afgelopen twee weken.💫

Deze week weer een normale nieuwsbrief, in tegenstelling tot vorige week toen er totaal geen tijd was om een nieuwsbrief te maken, omdat we al dagen aan het inpakken waren voor de overdekte streekmarkt in Nijeleije.

Wat was het druk... en wat was het een succes!

Er waren heel veel mensen uit de wijde omgeving gekomen om alle streekproducten en mijn handgemaakte sieraden te komen bekijken en uiteraard te kopen. Wij hebben ons die dag in ieder geval niet verveeld!

En dan was er op de valreep ook nog een opdracht om een paar oorbellen voor de 12.5 jarig huwelijksfeest te maken.

Ik had vier paar oorbellen gemaakt zo dat deze mevrouw keus genoeg zou hebben, maar ze kon niet kiezen omdat ze ze alle vier mooi vond! Haha. Ze heeft uiteindelijk de twee langste (de bovenste twee foto's) genomen en ik hoop dat ze heel veel reacties op haar oorbellen zal gaan krijgen.

De andere twee modellen komen deze week nog in de webshop te staan. 

En zoals ik al eerder had aangekondigd is nu eindelijk de pagina foto's van blije klanten klaar en staan de eerste dames met hun aangekochte sieraden van Atelier Hobbekol er in!

De één met haar gezicht in beeld...

Anderen hebben dat liever niet...

En daar houden we dan ook rekening mee!

Als laatste alweer een compilatie van de trip die we twee weken geleden naar Duitsland deden en die ik jullie niet wil onthouden.

De reis ging dit keer naar het Westerwald waar mijn zus en zwager wonen met hun Motorranch Westerwald en wat is het daar toch mooi! En wat zijn we weer verwend met de ongelooflijke kookkunsten van 'mijn zussié', want koken kan ze als de beste!

Dus als je er eens met je motor op uit wilt in een prachtige omgeving en je na een dag toeren jezelf wilt laten verwennen met een heerlijke maaltijd, dan zit je hier bij Yvonne en Guus goed!

Uiteraard waren we daar ook voor het inkopen van materialen voor de handgemaakte sieraden en we zijn dan ook goed geslaagd.

Je zult dit seizoen veel van deze kralen en materialen voorbij zien komen in de sieraden die nog gemaakt gaan worden. Er zijn intussen alweer nieuwe sieraden gemaakt, maar die moeten nog op de foto en daarom bewaren we dat voor de nieuwsbrief van volgende week!

Een fijn weekend gewenst en geniet van de lente die zich zo zachtjesaan steeds meer laat zien, want ik heb al zonder jas in het zonnetje kunnen zitten!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol 

 

 

Reacties

Populaire posts