🌷Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met gezellige nieuwtjes!🌹


Soms krijg je van die vragen waar je even stil van wordt...

Zo kreeg ik afgelopen week een mail van een meneer die mij vroeg of ik onderstaande suncatcher wilde maken voor op het graf van zijn 20 jarige overleden dochter. En dan ben je bij zo'n verzoek toch wel even lamgeslagen en telt je zegeningen maar weer eens.

Het verzoek was of ik de suncatcher van kristal kralen kon maken, omdat de stralen daarvan zo'n mooi effect op het graf zouden geven. Maar als je met echt kristal werkt dan gaat de prijs ook enorm omhoog en dat vond ik in dit geval wel zo moeilijk om te vragen, dat ik hem dit eerlijk heb verteld. Hij weet nu in ieder geval waar hij aan toe is en als deze meneer alsnog de kristallen suncatcher wil laten maken, dan weet hij mij te vinden. Maar het liefst zou ik in dit geval het gratis voor hem doen. Maar helaas kan dit niet, want ook hier kan de kachel niet gratis branden. Maar soms....!

Wist je dat er in deze suncatcher veelkleurige rocailles gebruikt zijn die ik gekocht heb bij 't Kralenstulpje? Echt een aanrader als je materialen zoekt om je sieraden hobby uit te oefenen!

En ik ben na een hele poos ook weer eens aan een dromenvanger begonnen.

Dit keer wordt het een exemplaar in rood met goud. Ik maak hem op de dagbesteding van InteraktContour voor mensen met niet aangeboren hersenletsel, waar ik één dag in de week te vinden ben. Hij is nog niet af maar iedereen vindt hem nu al prachtig en zegt dat ik hem zelf moet houden. Maar omdat ik groen en bruin met af en toe wat oranje in mijn interieur heb, komt deze als hij af is toch echt in de webshop te staan, hoe mooi ik hem zelf ook vind! (Dit gaat weer zeer doen, haha)! 


~*~

En wist je dat Atelier Hobbekol ook op LinkedIn te vinden is?

Hier plaats ik in plaats van nieuwsbrieven en reclame boodschappen, af en toe een bijdrage over wat er zoal in mijn 'webshopleven' gebeurt en ik wil jullie via een printscreen laten zien wat ik deze week geplaatst heb. Je kunt als je een account hebt deze bijdrage uiteraard ook rechtstreeks op LinkedIn bekijken.

Nog één weekje en dan wordt bekendgemaakt wie er met de prijs van de kwartaal verloting vandoor gaat!

Dit keer is het een trendy tube armband, waarvan wordt voorspeld dat deze DÉ grote zomerhit van de zomer van 2023 gaat worden, maar die nu al populair is! Als je nou graag mee wilt doen aan deze verloting hoef je er alleen maar voor te zorgen dat je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief, want hij wordt verloot onder de vaste nieuwsbrieflezers!   

En dan zijn we alweer door deze nieuwsbrief heen. Ik zou zeggen, neus met dit herfstachtige weer eens in de webshop, want met de kortingscode lente kun je dan 10% korting op al je aankopen krijgen! (Uitgezonderd sale en afgeprijsde artikelen, mozaïek, workshops en reparaties).

En... geniet in de tussentijd van de spaarzame zonnestraaltjes die steeds vaker te zien zijn!

De lente is in aantocht!

Fijn weekend! M.v.g. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol


Reacties

Populaire posts