🌷Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol, met lentenieuws en verloting enkelbandje!🌼

 

Het gaat de goede kant uit met het weer en dat betekend nog meer kralen schoenkettingen!

Hieronder een model wat voor iemand op verzoek gemaakt is en waarvan de enige eis was 'dat het vrolijk moest zijn'. Nou... dat is denk ik wel gelukt! Er zijn meerdere in de webshop te koop en uiteraard kun je ze zoals deze mevrouw, naar keuze laten ontwerpen en maken.

Wist je trouwens dat we ook verschillende maten en kleuren rocailles verkopen?

Hiermee kun je je eigen handgemaakte sieraden maken en zoals het er nu naar uitziet zijn de Ibiza Style armbanden ook deze zomer weer hot en kun je deze armbandjes dus naar hartenlust maken en dragen!

Deze onderstaande armbandjes kun je onder andere met rocailles maken, maar er zijn veel meer mogelijkheden. Kijk maar eens in de webshop!

En vanaf nu kun je als we er met de caravan op uit gaan ietsje andere afbeeldingen van zomernieuws tegenkomen, want we hebben een andere caravan!

We hebben net zolang gezocht totdat we er één gevonden hadden die aan al onze wensen voldeed. Het belangrijkste voor mij was dat de indeling knus was en dat is deze hoekzit waar we de gezelschapsspelletjes gaan doen, echt wel! Gezellige kleuren wat uiteraard nog door mezelf opgeleukt gaat worden. Maar wij hebben er in ieder geval veel zin in en ik zeg...kom maar door met die zee!

Ik hoop dat de mensen die onze vorige caravan (die je hieronder kunt zien) gaan kopen, er net zoveel plezier van krijgen als dat wij hebben gehad. Het gaat mij een beetje aan het hart, want hij beviel goed. Maar sinds er vorig jaar een grote hond bij is gekomen en die zonder dat het de bedoeling was bleef, we met de krappe ruimte niet meer goed overweg konden en zo genoodzaakt waren om naar een grotere om te zien. Maar ik ben helemaal tevreden met de nieuwe en we gaan deze binnenkort 'de vuurdoop geven'! ('Alles voor de diertjes')! 

Dan vind ik het nu weer eens tijd voor een prijsvraag.

Je ziet hierboven mijn man en de twee grote honden op de foto, maar er is nog een derde hond, Bruno! Wie ziet hem? Je kunt je reactie naar info@atelierhobbekol.nl sturen en uit de goede inzendingen verloot ik onderstaand enkelbandje en je krijgt de uitslag wie het is geworden, in de nieuwsbrief van volgende week. 

En dat was het alweer voor deze nieuwsbrief.

Geniet van de langzaam aankomende lente en voor diegenen die dit weekend in de tuin aan de gang gaan, 'tuinier ze'!

M.v.g. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 


Reacties

Populaire posts