Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode hemelvaart nieuws


Dit keer een verlate nieuwsbrief vanwege drukte voor komend Hemelvaart.

Moederdag is alweer voorbij en ik hoop dat alle moeders door hun kinderen verwend zijn. En voor wie dit niet gebeurde, hoop ik dat er toch een lief persoon aan ze gedacht heeft en een gebaar van liefde gegeven of gebracht heeft! 

Gelukkig lijkt de lente nu toch echt een paar dagen zijn te gaan begonnen en dan krijg ik wel zo'n Ibiza gevoel! Zoals deze wikkelarmband in zachte pasteltinten met bijpassende Ibiza kwastjes in de kleuren van de armband.

   En onderstaande Ibiza style kettingen zijn in dezelfde stijl en van dezelfde materialen als de vorige armband, namelijk rocailles met vrolijke kleuren Ibiza kwastjes. Zie je het strand al voor je?

De oorbellen zijn ook deze nieuwsbrief weer van de partij en het linkse paar oorbellen is gemaakt van  schattige kleine Tsjechische tulpkralen in turquoise en brons en zijn afgewerkt met eveneens Tsjechische facet geslepen glasdruppels en die met fijn goud copper wire bewerkt zijn.

Het rechtse paar korte oorbellen zijn van facet geslepen glaskralen en door het facet en de AB glans van deze kralen komen er leuke effecten, door de kleuren uit de omgeving.  

    

En weet je nog in de vorige nieuwsbrief waar ik het over een mevrouw had, die een poos geleden de linkse suncatcher in de webshop van Atelier Hobbekol had gekocht en voor de zomer er nu een kralenketting aan wilde hangen, die ze ook nog eens kon verwisselen? Ik heb het met heel veel liefde voor haar gedaan en ben tevreden over het resultaat.

Ze stuurde me afgelopen week een foto van de suncatcher zoals deze in zijn geheel is geworden. Vrolijk toch?  

Dan had ik de vorige nieuwsbrief ook beloofd dat ik de turquoise /goudbruine Ibiza kettingen van die week, in de webshop zou gaan plaatsen.

Terwijl de nieuwsbrief op je virtuele deurmat viel, nam een klant contact op dat ze ze allebei wilde hebben en daarom hebben deze kettingen de webshop nooit bereikt. Deze klant is intussen al een echte fan geworden en ik vind het erg tof dat mensen graag mijn 'sieraden kindjes' willen dragen en hoop dat ze nog heel lang plezier van deze kettingen heeft!

Er is er intussen een vergelijkbaar model gemaakt, maar deze moet nog op de foto en komt pas daarna in de webshop.

Dan nog even een mededeling van huishoudelijke aard.

We nemen even een paar daagjes rust en daarom kun je vanaf donderdag 18 mei wel je bestellingen in de webshop plaatsen, maar deze worden pas vanaf dinsdag 23 mei verstuurd. Je kunt in deze periode ook geen bestellingen aan huis afhalen! Voor dringende zaken en/of vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen via de contactpagina of mailen naar info@atelierhobbekol.nl en dan kijken we wat we tussen de bedrijven door aan oplossingen kunnen bedenken.

Om het wachten wat te verzachten kun je met de kortingscode hemelvaart vanaf 18 mei t/m 22 mei al je handgemaakte sieraden en dromenvangers met 10% korting kopen! (Uitgezonderd sale en afgeprijsde artikelen, mozaïek, workshops en reparaties).

Kom ook gerust eens op afspraak bij ons aan huis kijken voor meer modellen, want niet alles staat in de webshop!

Fijne hemelvaart!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol.  


 

Reacties

Populaire posts