🌴Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol!🏊‍♀️


Deze week staat voor ons in het teken van zon zee en strand, oftewel Bohemian!

Ik heb mezelf eens 'getrakteerd' op een Bohemian slingertuinslinger, of tasselslinger die je nu overal in tuinen, onder een afdak, of in de serre ziet hangen! Maar ik heb zoveel stofjes geknipt, dat ik er met gemak nog eentje van 2 meter lengte van kan maken en dus binnenkort komt deze ook in de webshop te staan.

Kan je nu niet wachten tot hij in de webshop staat, dan kun je hem ook alvast via contact of  info@atelierhobbekol.nl reserveren en dan zorg ik dat hij direct na onze vakantie naar je toe wordt gezonden.

Maar dat is niet het enige wat deze week zo 'Boho' maakt, want... wij gaan namelijk met vakantie en wel weer naar de zee!

Heerlijk met alle honden uitwaaien en hopelijk ook nog zwemmen!

De caravan zijn we al aan het inpakken en als de ergste nattigheid weg is, gaan we op pad naar de 'gewenste nattigheid! 'Hahaha. De weersvoorspellingen zijn hoopgevend voor de tweede helft van volgende week, dus we gaan er positief heen!

Bestellingen kun je gewoon plaatsen, maar deze worden vanaf woensdag 23 augustus weer verzonden!

Om het wachten wat te verzachten krijg je t/m 19 augustus, met de kortingscode vacation 15% korting op al je bestellingen! (Sale en afgeprijsde artikelen, cadeaubonnen, workshops en reparaties uitgezonderd).

Mocht je vragen hebben dan is het thuisfront weer zo lief geweest om ook deze periode weer thuis te blijven om op huis en haard te passen en dringende vragen te beantwoorden. Mochten deze erg dringend van aard zijn, dan sturen ze deze naar me door en ik probeer dit via de mail 'op afstand' op te lossen!

Uiteraard kun je mij ook 'live' via info@atelierhobbekol.nl of de contactpagina proberen te bereiken. Ik kijk een paar keer per dag mijn mails na en dan neem ik contact met je op!

Iedereen een heel fijne vakantie gewenst en voor diegenen die heel sneu met het slechte weer al geweest zijn... hopelijk heb je nog een paar vrije dagen over, waarin je kunt genieten van de zon die ze beloven dat er gaat komen!

Mvg. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.      





 

Reacties

Populaire posts