πŸ™‹‍♀️Sieraden Atelier Hobbekol is weer terug van vakantie!πŸ™‹‍♀️


Heb jij ook zo genoten van je vakantie? Wij wel... en hoe!

Op het moment dat we op de camping aankwamen stond er een heuse westerstorm, héérlijk! En we zijn natuurlijk nog diezelfde middag naar het strand gegaan! Maar na een dag of drie begon het mooie weer en we hebben weer veel strandwandelingen gemaakt, gezwommen en ik heb (uiteraard) weer mooie schelpen en drijfhoutjes kunnen verzamelen, die je in het komende jaar als decoratie artikel in de webshop zult kunnen vinden!

De honden waren dit keer ook relaxter als andere keren en lagen als we bij de caravan waren de hele tijd voor pampus! Haha. 

Deze keer had ik niet zoveel materialen meegenomen om sieraden te maken en daar had ik de eerste avond natuurlijk meteen al spijt van! Het enige wat ik dan ook gemaakt had zijn deze twee armbanden.

De eerste armband is met de trendy tubekralen en buiskralen gemaakt en het rode exemplaar is een wikkelarmband van rocailles geworden met goudkleurige bedels eraan.

Voor meer nieuwe handgemaakte sieraden zal je helaas tot de volgende nieuwsbrief moeten wachten.   

   

En toen we thuis kwamen had ik direct oppasdienst voor twee katten en toen ik bij ze in de tuin zat, zag ik ineens deze kolibrievlinder! Daarvoor hoef je dus niet naar verre oorden te reizen!

En als laatste wilde ik je onderstaande foto van onze zoon (met pet) die met wat vrienden een dagje op bezoek kwam, niet onthouden! Gek stel! Hahaha...

Vanaf nu kun je dus weer je sieraden en andere artikelen bestellen en liggen ze zoals gewoonlijk als de betaling door ons ontvangen is, supersnel en meestal de volgende dag op je deurmat!

Volgende week weer een nieuwsbrief zoals je gewend bent en tot het zover is wens ik je een goed weekend en een fijne werkweek toe! 

Mvg. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.

 

  

Reacties

Populaire posts