💐Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met voorjaars sieraden...🌷🌼

 

Heb jij dat nou ook, dat je het ene moment denkt dat de lente in aantocht is en het volgende moment het gevoel hebt dat de winter nog lang niet over is? Gelukkig heb ik dat ook, want met dat donkere weer moet je toch ergens je inspiratie vandaan halen om handgemaakte zomer sieraden te ontwerpen en te maken. In het atelier heb ik door de kantelramen heel mooi daglicht en dan is het kleinste beetje openbreken van de wolken, genoeg om in lente sfeer te komen!

De foto's dat is een ander verhaal, want om die te maken heb je zonlicht nodig en als ik denk dat ik buiten kan gaan fotograferen en later de foto's bekijk, dan zakt me de moed soms in de schoenen. Maar niet getreurd... met een beetje bewerken zodat ze niet zo somber lijken, is het gelukt om je toch een preview van de laatst gemaakte sieraden te geven. 

Je hebt onderstaande handgemaakte ketting vast al wel voorbij zien komen op alle social media kanalen en ik ben reuzeblij met deze Lampwork kralenketting in alleen maar oranje en blauwe kleuren. Deze Italiaanse Lampwork kralen zijn handgemaakt en daarom wat prijziger als anders, maarrrr.... dan heb je ook wat speciaals!

De meeste reacties komen van Amerikaanse dames via Facebook en met name over de Lampwork kralen en vooral de blauwe handgemaakte keramische Russische Matroesjka pop kraal, krijgt de aandacht! 

En dan is de volgende handgemaakte ketting er eentje in paarse en zachtgroene tinten.

Dit keer zijn het grote zilverfoil glaskralen waarin ook een Matroesjka pop kraal verwerkt zit en deze is dit keer paars. In deze ketting zitten heel veel bloemkralen verwerkt van verschillende materialen en dat geeft een romantisch effect, toch?

Ik kwam afgelopen week in de kast onderstaande filigraan vlinders in oud zilver tegen en vond dat deze maar eens opgevrolijkt moesten worden.

'Even in de weer gegaan' met verschillende kleuren glitterlak en dit is het resultaat. Helemaal met de hand gemaakte oorbellen waarvan ik hoop dat ze binnenkort eens mooi op de foto gezet kunnen worden, omdat je dan beter het vrolijke effect kunt zien!

Als laatste de creolen die je op dit moment zoveel langs ziet komen...

Het zijn best wel brede, maar sierlijke oorringen en daarom heb ik ze alleen in het goud besteld want goud hoort bij sierlijk. In de groene facet geslepen glas rondellen komt het goud weer terug en om  het geheel te breken heb ik er een acryl parel aan verwerkt.

Al deze creaties kun je binnenkort in deze sieraden webshop zien staan.

Kun je niet wachten en wil je deze nu al in je winkelmandje kunnen zetten? Dan kun je me via de contactpagina bereiken of mailen naar info@atelierhobbekol.nl en dit kan natuurlijk ook voor al je andere vragen.

En dat was het alweer voor nieuwsbrief van deze week! Op het moment dat ik deze klaar heb, begint er een flauw zonnetje te schijnen en ja hoor.... ik voel de lente in de lucht!

 

Tot de volgende nieuwsbrief en een fijn weekend namens, Gerda van Atelier Hobbekol.

En ken je mensen die handgemaakte sieraden, of een workshop ook wel leuk zouden vinden? Je mag deze nieuwsbrief gerust aan ze doorsturen, of meld ze hieronder aan voor de gezellige nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts