Korte nieuwsflits van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuw logo en meer...


Je ziet het goed!

Er is een nieuw logo in de webshop van Atelier Hobbekol en is tevens de header (de ruimte boven de webshop) ook veranderd.

Ik wilde in eerste instantie alleen het logo erin zetten en met de oude header verdergaan, maar dat stond vreselijk lelijk, dus dan meteen maar helemaal opnieuw beginnen! Uiteraard komt het groen van de webshop in het nieuwe logo terug en ik heb er dit keer oranje bij gedaan, doodgewoon omdat ik dat zo'n mooie kleur vind. En het roze? Dat is de kleur die de meeste dames mooi vinden en dus is er voor ieder wat wils in de 'snoepkleuren-shop' te vinden! Hahaha. Ik ben er in ieder geval weer blij mee en als jij dit ook bent laat het dan even weten...  

  

We hebben een zeer drukke week achter de rug en dat betekend dat ik weinig nieuwe sieraden heb gemaakt.

Hieronder heb ik nog even snel de allernieuwste armbanden gefotografeerd en ik weet het.... het zijn geen hoogstandjes van mooie foto's, maar dan heb je in ieder geval een beetje een idee wat er binnenkort weer in deze sieradenwebshop bij komt.

 De nadruk bij de meeste armbanden ligt op de Tsjechische glaskralen Hawaii Bloem, al dan niet met een AB glans wat ze zo bijzonder maakt. Iedere glaskraal is met de hand gemaakt en ik heb er weinig ingekocht om zo exclusieve sieraden te behouden, zodat je niet snel iemand anders met deze kralen tegenkomt. Ze zijn wat duurder, maar dan heb je ook wat speciaals!

En dat was het voor deze nieuwsbrief.

Als je met korting wil shoppen kun de kortingscode lente gebruiken, wat goed is voor 10% korting! Lukt het niet of gaat er iets mis, dan kun je dit aangeven via de contactpagina of mailen naar info@atelierhobbekol.nl en dan ga ik het voor je oplossen.

Een heel fijn weekend gewenst en geniet van het zonnetje namens, Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.

En ken je mensen die handgemaakte sieraden, of een workshop ook wel leuk zouden vinden? Je mag deze nieuwsbrief gerust aan ze doorsturen, of meld diegene hieronder aan voor de gezellige nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!

 

Reacties

Populaire posts