Atelier Hobbekol is weer terug van vakantie!🙋‍♀️

Ook deze week is er weer een summiere nieuwsbrief...

Dit komt door familie beslommeringen, zoals iedereen van ons deze wel eens heeft en de tijd die dit kost om anderen te helpen en ten kostte gaat van andere dingen. Maar ook de heerlijke vakantie die we hebben gehad en waarbij ik toch nog kans had gezien om wat kleine dromenvangers te maken zoals je hieronder kunt zien.

Het zijn toch wel zulke schatjes geworden dat ik ze haast zelf zou willen houden, maar helaas hebben wij deze kleuren niet in ons interieur en krijgen ze hopelijk een 'goed huisje' bij iemand anders die deze dreamcatchers ook mooi vindt!

En dan onze vakantie...

We hebben echt heel mooi weer gehad en het zeewater van zomer 2024 was dan ook heerlijk!!

Helaas was er op één nacht na geen dikke storm dit keer en daarom was er weinig branding met betrekkelijk kleine golven. Maar ook dat was heerlijk om in te dobberen hoor!

En dan die zonsondergangen, altijd zo mooi daar.....

We hebben ook wel een enkel buitje gehad en onze Levi zat dan heerlijk op de bank te kijken, wie er nu weer langs onze caravan durfde te lopen! Hahaha.

Dit lekkere ding vond het dan ook maar niks om weer naar huis te vertrekken (evenals wijzelf)

Ik heb trouwens hele mooie grote schelpen op de kop kunnen tikken bij een kraam waar een grote zak 'echt op mij lag te wachten' en uiteraard kon ik de verleiding niet weerstaan! 

Intussen moest ik dit keer echt heel lang op het strand zoeken voor ik een beetje mooie maat schelpen had gevonden. Daarmee gaan we de komende tijd mooie dingen proberen te maken voor je interieur in je huiskamer of zoals bij ons, om onder de overkapping te hangen.

Maar eerst maar eens schoonmaken...!

Als laatste heb ik ook in deze vakantie weer hard gewerkt om goodies te maken!

En het resultaat is, dat er nu honderden kleine mobielhangertjes op visitekaartjes voor andere webshops verstuurd zijn. En uiteraard liggen er voor de klanten van Atelier Hobbekol ook de nodige stapels in de kast en kun je binnenkort ook zo'n leuke GRATIS goodie bij je bestelling vinden!

 

En dat was het voor deze nieuwsbrief die op een ander tijdstip komt, dan je gewend bent. Ik wens je dan ook een fijne (werk)week toe!

Hartelijke groet namens, Gerda van Atelier Hobbekol.  

En ken je mensen die handgemaakte sieraden, of een workshop ook wel leuk zouden vinden? Je mag deze nieuwsbrief gerust aan ze doorsturen, of meld diegene hieronder aan voor de gezellige nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!


 

Reacties

Populaire posts