Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!

 
 
Hallo,
 
Het weer was vrolijk, en dus heb ik ook vrolijke armbanden gemaakt!
Ibiza-Style Ibiza Style
Helemaal 'hieperdepieper' vanwege alle gekleurde kralen, bedels, en ander materiaal,
die ik op mijn tafel uitgestald had staan.
Maar het resultaat is vrolijk, en hoe!!!
***
En dan heb ik 'ook nog even' een ketting gemaakt die zacht van kleur is, zoals de trend op dit moment is.
Ketting rose en paars Ketting rose en paars
Lief is ie geworden, he?
Ook hier ben ik tevreden mee.... En dan een beetje meer als dat! ;-)
***
En als laatste tip van de sluier, dit setje (kinder)oorbellen.
ijsjes oorbellen
Twee ijsjes met een hap eruit.
Hoe toepasselijker kan dit zijn, na de laatste dagen warm weer!
***
En denkt u er ook nog even aan dat dit weekend de CreArt-Fest bij Marita Lether in Ens is?
U kunt hier verschillende workshops volgen, tegen een wel heel leuk prijsje!
Bij Atelier Hobbekol kunt u een mobielhangertje maken voor maar €3,95!
Leuk voor aan uw mobiel, tasje of sleutels te hangen!
***
Dit keer geen kortingsactie dit weekend!
Maar voor iedereen die een bestelling plaatst in de webshop, zo'n leuk mobielhangertje helemaal gratis erbij!
Daar hoeft u niks voor te doen.
Ik regel dat het bij uw pakje inzit!
Veel plezier met rondneuzen, en een fijn weekend!
***
Verzendingswijze veranderd!
Vanaf nu, verzend Atelier Hobbekol alle bestellingen tot 2 kilo, als brievenbuspakje! Wat betekend dit voor u? Als eerste gaat de bubbeltjesenvelop "de deur uit"! Dus uw bestelling kan minder snel beschadigen! En voor de vaste prijs van €4,00 incl. de verzend en verhandelingskosten die Atelier Hobbekol al hanteerde, gaat deze verandering voor u niets extra's kosten, maar toch meer service geven in de vorm van een doosje! En zo wordt ook het kwijtraken van bestellingen tot een minimum beperkt. En mocht het in een héél enkel geval toch gebeuren, dan is uw bestelling beter te traceren met het track & trace nummer, en zodoende beter terug te vinden! Ik volg uw bestelling tot aan uw deur via internet, en mocht u er prijs op stellen, dan kunt u mij het track & trace nummer vragen, en het zo mee volgen! Nu wordt het wel héél aantrekkelijk om vanuit uw luie stoel, en via de makkelijke weg van het internet, artikelen te bestellen!


Wilt u geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik dan op afmelden nieuwsbrief
© 2010 - 2014 Sieraden Webshop | Atelier Hobbekol | Exclusieve handgemaakte Sieraden | typefouten en prijswijzigingen voorbehouden


Reacties

Populaire posts