Atelier Hobbekol op de Ensyfair!


 En we hebben het weer gehad voor dit jaar!
De Ensyfair!
Het begon s'morgens al goed met (alweer) die wind die we vorig jaar ook hadden!
Maar nadat mijn man voor de tweede keer het zeil had gespannen kon ik alles uitstallen.
En ja hoor..... zoals altijd wordt er wel iets vergeten.... het zwarte kleed!
Nu had ik wel die op de foto staat, maar zoals te zien is, was het aan de voorkant te kort.
Nou ja... er zijn ergere dingen!
Ik had ook minder ruimte omdat mijn zoon en zijn vriendinnetje,
 een hoek van de kraam in bezit namen met hun loom-elastiekjes! ;-)
Tjah.... en dan kun je zoals gewoonlijk geen armbanden ophangen aan de zijkant.
Maar goed.... het was weer gezellig, met meer mensen als vorig jaar.
En dit keer zijn we niet weg geregend!
Al met al een geslaagde dag voor www.atelierhobbekol.nl!


Reacties

Populaire posts