Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol over de zomerfair bij Het Goed in Lelystad.



Hallo,
De Ensyfair is weer voorbij, en we hebben het dit jaar gelukkig droog gehouden! 
En wat was het weer gezellig druk!!!
Beter als vorig jaar toen de crisis op zijn top was,
en ook nog eens de weergoden "hééél nodig moesten plassen"! ;-)

Wat het meest is verkocht, waren de "Invinity-armbandjes".
Tijd dus, om er weer bij te maken!
Ik heb nog genoeg bedels en 'oneindigheidstekens' om een paar leukerds te maken.
    

Maar eerst heb ik nog een leuke opdracht........
Een klant wilde een bepaald klokje hebben om een horloge van te maken.
Ik kan niet wachten om deze bij elkaar gezochte materialen te gaan gebruiken en tot een mooi eindproduct proberen te maken!
U houdt het eindresultaat van me tegoed!

Maar vandaag begon het ineens te kriebelen.... 
Ik wilde ook nog een horloge maken om zondag mee te nemen naar de zomerfair van Het Goed, in Lelystad
En dit is 'm geworden!
Ben er best wel een beetje trots op!
En stiekem hoop ik natuurlijk dat hij niet verkocht gaat worden in Lelystad!
Alle info voor deze zomerfair kunt u vinden op de pagina 'agenda' in de webshop: www.atelierhobbekol.nl!
Gezellige mensen en een gemoedelijke sfeer, dat is wat ik erover kan zeggen!
Ik heb er weer zin in!

 En de actie van dit weekend?
Iedereen die een bestelling plaatst t/m zondagavond krijgt er een mobielhangertje helemaal GRATIS bij!
(Zolang de voorraad strekt)
Een fijn weekend, en wie weet.... tot zondag bij, Atelier Hobbekol in Lelystad!


         

Reacties

Populaire posts