Nieuwsbrief over armband met vilten kralen, van Atelier Hobbekol !




Hallo,

Warm he?
Ik zit achter de laptop met alle deuren en ramen die er te vinden zijn, helemaal open!
Maar ik klaag niet hoor.... dit is "MIJN" weer!
En ondertussen plaats ik de nieuwste sieraden die ik de afgelopen dagen gemaakt heb.
Zoals deze....
Een hele vrolijke en zomerse armband met vilten ballen,
die met rocailles bewerkt zijn!
En om het geheel compleet te maken, heb ik er allemaal vredestekens aan gehangen.
Helemaal volgens de mode van dit moment!

Maar ik heb meer gemaakt!
Twee spangkettingen die helemaal bij dit weer horen...... ZOMERRSSSS!

Tussendoor had ik ook nog wat ringen gemaakt, 
maar die heeft u al in een nieuwsflits te zien gekregen!
Voor de mensen die deze nog niet gelezen hebben, is hier de compilatie nogmaals:
Als u nou nieuwsgierig bent geworden, beveel ik een kijkje in de webshop aan.
Want daar staat nog meer "zomers spul"!

Dit weekend maar weer eens een korting van 10% op .... Alles!
Om deze korting te krijgen kunt u tijdens het bestellen, de volgende code invullen:
warmte!
Zoals u ziet is de korting voor alles...
Dus ook voor de nieuwste sieraden en mee, die net in de webshop geplaatst zijn!

Een fijn en zonnig weekend gewenst namens, 
Atelier Hobbekol!


         

Reacties

Populaire posts