Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!

  

Hallo,

Atelier Hobbekol is alweer druk bezig geweest de afgelopen week!
Er zijn weer veel nieuwe ringen bijgekomen.
Ik had vorig jaar al eens deze techniek op internet gezien,
maar nog niet de tijd gehad om ze voor de webshop te maken.
Nou... toen ik eenmaal begon, kon ik niet meer stoppen zeg.
Wat een verslaving is dit!
En het resultaat is zo om en nabij de 45 kleurencombinaties geworden!
Keuze genoeg dus!

  

Ik hoop ze vanavond allemaal in de webshop te hebben geplaatst.

Dan is er weer een nieuwe workshop bijgekomen!
Een Wire & Wire bracelet maken.


Voor kinderen heel leuk om te doen!
Met allerlei vrolijke materialen, maken ze hun eigen armband.
Maar ook voor volwassenen is dit een enorm leuke workshop!
Prijzen en verdere informatie kunt u in de webshop vinden!

Als laatste wil ik u een paar foto's laten zien van de streekmarkt bij het ouderensteunpunt in Ens.
Het was een heel gezellige dag, en zeker voor herhaling vatbaar!

De weekendcode is dit keer: streekmarkt
Deze kan tijdens het bestellen ingetoetst worden,
en is goed voor 10% korting t/m zondagavond 14 september.
Niet vergeten te doen, want achteraf kan het systeem het niet meer verrekenen!

Een heel fijn weekend met mooi weer gewenst, namens Atelier Hobbekol!


   

Reacties

Populaire posts