Nieuwsbrief Atelier Hobbekol op blogspot!

Hallo.

Het is zover!
Er kan op Atelier Hobbekol gestemd worden voor, "de gezelligste winkel van Nederland"!
http://www.gezelligstewinkel.nl/
U kunt met uw nominatie mooie prijzen winnen, maar het belangrijkste is natuurlijk, dat er €0,05 cent per uitgebrachte stem naar KIKA gaat!
U kunt uw stem uitbrengen tot en met 9 januari, en per gemeente gaan dan twee winnaars naar de finale-ronde in februari 2015.
Als het zo mocht zijn dat Atelier Hobbekol hierbij zit, dan krijgt u tegen die tijd weer een verzoek van mij om voor deze ronde opnieuw te gaan stemmen.
Maar ik ben al wel reuze trots, dat ik deze nominatie kreeg.
*
En uiteraard ben ik ook weer druk geweest om armbanden voor de feestmaanden te maken.
En ik moet zeggen.... ik ben zéér tevreden met het resultaat!
Echte blingers die ECHT maar dan ook ECHT, feestelijk zijn!


Mooi zijn ze, he?
Dat Aluminium werk ik nog steeds het liefst mee, omdat je er heel mooie sieraden (en meer) mee kunt maken!
Het is wel een dure business om mee te werken want eenmaal mislukt blijft mislukt.
Dit komt omdat je er met tangen aan werkt, en het beschadigt als je er nogmaals aan gaat zitten, of het wilt veranderen!
Maar het is de moeite waard om wat te verspillen, als je ziet wat voor prachtig materiaal dit is!
*
En dan heb ik er ook direct nog maar een paar oorbellen bij gemaakt!


Het paarse setje is zo dus compleet!
*
De weekendcode is dit keer.....?
Om deze code te krijgen kunt u zich opgeven voor de GRATIS nieuwsbrief van Atelier Hobbekol!
Deze code geeft recht op maar liefst 10% korting!
(Met uitzondering van de nieuwste sieraden, actie artikelen, en materialen)!
Vergeet  niet deze code in te toetsen tijdens het bestellen, want het zou zonde zijn als u deze korting mis liep!
Fijn weekend namens,

Reacties

Populaire posts