Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol


Hallo allemaal.
Weer eens een wat late nieuwsbrief!
Ik heb afgelopen week weinig tijd gehad om met de webshop bezig te zijn, omdat we onze hond Tofu (die u zich vast nog wel herinnert van de vorige nieuwsbrieven, waarin ik het wel en wee van hem aan u vertelde over zijn operatie en het verloop daarvan) in hebben moeten laten slapen.
Het is hard omdat je weet dat zoiets eraan zit te komen, maar dat het zo snel zou gaan hadden we niet kunnen weten.
Afijn.... het is alweer enkele dagen geleden gebeurt en nu proberen we weer ons ritme op te pakken van de dagelijkse dingen.
We hebben in ieder geval een aandenken van Nel van Wijngaarden, die onze 'To' als pup geschilderd had. 
We zullen hem missen, onze "To"!


Maar nu dus een nieuwsbrief...... 
Tjah... ik kan vertellen hoe ik tussen de dingen door een partijtje binnenkreeg, waarin schattige kinderbedels zaten die u vast binnenkort in de webshop ziet verschijnen.
En waarin hele mooie boekenleggers zitten, die ik ook binnenkort ga verwerken tot ware 'kunststukjes' om aan je boek te hangen.
En dat er een partijtje armbandjes met connectors of tussen-zetsel liggen te wachten om op de foto gezet te worden, en dus in de webshop geplaatst gaan worden om aan de vraag van invinity-armbandjes te kunnen voldoen.
En dat ik nog lang niet klaar ben met het uitzoeken van de oude modellen, en deze uit de shop te halen om plaats te maken voor nieuwe exemplaren.
En dat ik de etalage ga veranderen in wat minder winterse look, omdat ik nu eenmaal geen echte winter met donkere kleuren meer verwacht!
U ziet het... werk genoeg, maar ik kan me er eigenlijk moeilijk toe zetten.


Reacties

Populaire posts