Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol met nieuwe en scherp geprijsde materialen

Hallo.
Onder u zijn een heleboel klanten die graag zelf sieraden maken, en daarom ben ik afgelopen week op zoek geweest naar meer materiaal, voor de mensen die dus graag aan DIY (Do it yourself) doen. Het resultaat kunt u o.a. hier op de foto's zien, en wie er benieuwd is wat er zoal meer nieuw is, klikt op deze link. Daar ziet u wat er als laatste geplaatst is! 


En voor wie er niet zo van freubelen houdt, maar toch iets "zelf wil maken", zijn er prachtige lichtgewicht metalen medaillons aan het assortiment toegevoegd. U kunt ze heel eenvoudig aan een kettinkje hangen, en daar uw mooiste foto inplakken. Of wat dacht u van een plukje haar van een geliefd huisdier wat is overleden, of een ander dierbaar iets? Allemaal mogelijkheden om in deze medaillons te stoppen. Misschien wel een leuk cadeautje voor de moederdag wat niet zo heel ver meer vooruit ligt....?



Ik heb ze eerst in kleine oplage ingekocht, dus de voorraad is beperkt! Mocht u nou een ander model willen hebben mail me dan op de contactpagina, en dan kan ik kijken of het model wat u zoekt, nog bij de groothandel te koop is!
Ik wens u een fijn en vooral zonnig weekend namens, Atelier Hobbekol!

Reacties

Populaire posts