Atelier Hobbekol en moederdag!

  
Hallo.
Eindelijk begint het op de zomer te gaan lijken, en is ons geduld wel op de proef gesteld! Maar... nu is het over met de kille avonden en overdag wegwaaien, onder een telkens verdwijnend zonnetje achter de wolken, waarbij het ineens weer frisser werd. En dan komt er ineens heel veel inspiratie.... Gisteravond kreeg ik ineens een idee om potten op te pimpen, en het zijn er uiteindelijk vijf geworden die ik bij de kraam ga verkopen. Het is niet mogelijk om dit op te sturen via de post, omdat het met al dat glas, kapot aankomt! Er zijn nog geen foto's van. Maar vandaag ga ik ermee aan de slag, en die worden als inspiratie naar u toe gemaild via een extra nieuwsflits!
Het is weer weekend en tijd voor een nieuwe actie! Dit weekend krijgt u bij uw bestelling vanaf €7,50 een paar zonnige en bijpassende oorbellen! Daar hoeft u geen code voor in te vullen. Ik zorg dat het bij uw bestelling in komt!
Degene die nog iets voor zondag voor moederdag aan wil schaffen, kan alleen nog langskomen bij het atelier! Woont u in Ens? Dan heeft u geluk! Dan kunt u eventueel langskomen, of uw bestelling doorgeven via de webshop, en kan het (na betaling) desnoods bezorgd worden. (Ook op zondag)!
Als laatste nog even een paar zonnige modellen, die recentelijk door mij zijn gemaakt.



Een hele fijne moederdag, namens Atelier Hobbekol!
Ennuh..... "Neus ze" in de webshop!

Reacties

Populaire posts