Nogmaals een nieuwsbrief van Atelier Hobbekol

Nogmaals, Hallo allemaal!

Nou... dat was me wat zeg, om te ontdekken dat je vorige nieuwsbrief niet was verstuurd! Maar nu dan eindelijk weer een nieuwsbrief die een beetje "up too date" is! De eindbalans is er intussen, en ik heb zwart op wit dat het niet meer beter wordt dan nu. Dus dat betekend dat ik door de restschade van de (gelukkig goedaardige) hersentumor niet meer zoals vroeger heel snel meerdere sieraden (of anders) in elkaar kan zetten, maar hobbymatig bezig zijn  ! Dus... ietsje meer geduld als de webshop tezijnertijd eventueel weer open gaat, want het kan een dagje of wat langer duren voor u uw producten in huis hebt. Nou vindt ik dit op zich niet zo erg, want de webshop begon op een groothandel te lijken vond ik zelf. En dat is nooit de bedoeling geweest! Vanaf nu is er gewoon relaxed sieraden maken voor de hobby, om mijn hoofd leeg te maken! En uiteraard wat terug te verdienen aan de materialen....  De materialen verdwijnen trouwens niet helemaal hoor. Maar de nadruk komt vanaf nu te liggen op de sieraden omdat dit minder "bijhoudwerk" met zich meebrengt, en gewoon omdat ik dit leuker vindt om te doen. Ook het stukje webwinkel beheren gaat niet meer zoals vroeger. Ik moet heel veel opschrijven, want ik hou het ingewikkelde gedoe van Google niet meer vast zonder allemaal papiertjes met steekwoorden om me heen te hebben liggen. En het typewerk vergt "wat controle" zullen we maar zeggen!   Maar gelukkig ben ik er nog en als ik me na een kwartiertje niet meer kan concentreren en moe ben, ga ik even zitten om vervolgens later weer verder te gaan. Geen werkgever die me achter de broek aan zit, want dat is niet meer mogelijk. (Helaas, want ik hield zo van m'n baantje...)! 
Afijn... genoeg info over "de champignon" in m'n hoofd zoals ik het altijd noem, en ik ben in de afgelopen maand al wel weer met enkele sieraden bezig geweest. Ook ben ik begonnen met strengen edelstenen in te kopen om zo wat meer exclusievere exemplaren aan mijn collectie toe te voegen. Hier kun je wat betreft de kettingen iets minder aparte dingen mee doen vanwege het zware karakter van de kralen, maar eenvoudige modellen zijn ook weer goed bij verschillende kledingstukken te combineren. Dat dan weer wel!
De armbanden zijn een ander verhaal... die zijn eindeloos te combineren!Hieronder ziet u twee van de vier creaties die ik de afgelopen maand heb gemaakt!


De tweede serie armbanden komen niet van de 'edelsteen familie', maar behoren tot de glaskralenserie!



(En voor de oplettende nieuwsbrieflezers.... het foutje in de tekst van de grijze armband moet u mij maar vergeven... Dit moet in plaats van metalen bedels...zware metalen kralen zijn)U ziet... ook in een héééél rustig tempo kun je mooie dingen maken.
Vanuit een af en toe zonnig Ens, wens ik u een fijn weekend met hopelijk wat meer zon!
Fijn weekend!

Reacties

Populaire posts