Atelier Hobbekol maakt ook dromenvangers


Soms heb je even geen zin in sieraden maken en dan zoekt sieraden Atelier Hobbekol naar andere hobby's!
Vandaag ben ik dus maar weer eens eventjes een dromenvanger gaan maken!
Heel leuk om te doen en het eindresultaat van die 'dreamcatchers' brengt altijd weer een 'ohhh' en een  'ahhh' in mijn hoofd tevoorschijn! ;-)
Lekker mezelf op een eigen workshop trakteren... zo zie ik dat!
Ik hou van kleuren en dat zie je dan ook aan mijn dromenvangers af!
Schrik niet... want mijn dromenvangers lopen over van kleur en materialen en zijn best wel imposant voor sommige klanten!
Als ik op een kunstmarkt of een activiteit sta waarbij alleen maar kramen met handgemaakte artikelen staan, dan zijn het echte eye-catchers en ik krijg dan ook veel "aanlopers" om de boel 'eens even van dichtbij te komen bekijken'.
Leuk zo.... al die mensen die uiteindelijk met een glimlach op hun gezicht en met een dreamcatcher onder hun arm weg lopen en waarvan je ze ziet denken...."ik hang hem daar, of daar,  of nee toch maar daar"!
Geeft toch altijd weer een voldaan gevoel en je gaat zo'n dag moe, maar helemaal opgepept naar huis met allemaal nieuwe inspiratie!
Op naar het voorjaar dus, waar we vaker ergens in Nederland met een kraam te vinden zijn en je ze in het echt kunt komen bewonderen! 
Natuurlijk hangen ze ook allemaal in de webshop www.atelierhobbekol.nl waar je ze via internet kunt kopen.
Enn... er zijn er geen twee dezelfde, want alle handgemaakte exemplaren zijn uniek!







Reacties

Populaire posts