Wist u dat het afgelopen week zonnig weer was? En dus warm in het atelier? 
En dat deze zakken letterkralen op me lag te wachten om gesorteerd te worden???

 Letterkralen


Hahaha...deze dame heeft het er eens mooi van genomen! 
En ik heb genoten van al dat vrolijke in de natuur!

        Ik had vorige week al aangekondigd dat er nu een leuke aktie kwam.
T/m zondagavond 29 april krijgt iedereen, die een bestelling
plaatst zo'n vrolijk en zomers armbandje of enkelbandje HELEMAAL GRATIS
bij de bestelling! Gewoon om je pols of enkel doen en vastknopen maar.

 

Gewoon bij uw bestelling in.... Leuk toch? 
                                                               
Tevens heb ik de dromenvanger die ik al een poos aan het maken was af en hij is
helemaal geworden hoe ik het in m'n hoofd had!


Hij is zo groot dat hij nergens anders, als gezellig in de tuin te fotograferen was!
Levi de hond vond hem wel interessant en wilde tegelijk wel even voor Atelier Hobbekol poseren.
En ikzelf ben heel tevreden met deze weer door mezelf met de handgemaakte dreamcatcher! Nu u als klant nog! Ik hoor het graag via de contact-pagina in de webshop!

   

En denkt u ook nog even aan de moederdag aktie die tot moederdag duurt?
Met de code: moederdag krijgt u maar liefst 15% korting op ALLE sieraden!
Da's mooi meegenomen!


Fijne dag namens...     

M.v.g. Gerda Beintema. 

Reacties

Populaire posts