Op het moment dat ik deze nieuwsbrief in elkaar zet is het buiten verdacht stil... Ze zeggen 'stilte voor de storm' die vanavond los gaat! Ook wij zitten hier aan het ijsselmeer in het gebied van code-oranje. Komt dat even mooi uit.... Ik heb net een oranje ketting af! Hahaha. Er moeten nog foto's voor de webshop gemaakt worden maar ik heb alvast een impresie bij elkaar "geflitst" om u te laten zien wat het begin van de herfst sieraden 2018 is.
Hier de oranje ketting. Want, jazeker... oranje is één van de modekleuren dit najaar! 


Een frisse ketting in 'herfstig oranje' in gipsy style. Helemaal hot!
We gaan verder naar de armbanden.... Daar heb ik ook verschillende van gemaakt in de modekleuren die in de kleurenkaart, onderaan deze nieuwsbrief voorkomen namelijk: Nevelblauw, Crocus blad, Klaproos rood, Oud rose, Peer rood en Ultra violet. 


En dan heb ik er ook nog een paar oorbellen bijgemaakt, om nog een beetje in zomerse sferen te blijven, omdat deze zomer volgens de voorspellingen nog heel lang doorgaat! Ze zijn natuurlijk daarna ook prima te dragen bij uw najaars-outfit.


Zoals u ook bij deze modellen weer kunt zien, zitten de gebruikte kleuren in de kleurenkaart!
*
Al deze sieraden staan nog niet in de webshop, maar zijn een impressie van wat u kunt verwachten wat er binnenkort in de webshop gaat komen. Kunt u niet wachten tot het in de webshop staat, maar wil het toch alvast aanschaffen? Dan staat dan kunt u natuurlijk altijd contact met  me opnemen via info@atelierhobbekol.nl of de contactpagina. Bellen mag ook op nummer 0527-251249 of mobiel 06-40497443. 
*
Ik had het u beloofd om u op de hoogte te houden als ik meer van de najaars/winterkleuren te weten zou komen. Nou, hier is ie dan!


Het valt op er dit najaar en winter hele lichte tinten gedragen zullen worden. Bij geel en oranje denk ik nou niet direct aan winterkleuren. Maar als je het eenmaal in de winkels ziet hangen dan is dat ook zo weer gewend. Eerst nog maar eens genieten van de zomer die nog niet voorbij is. Alhoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb als ik de natuur zo zie. De druiven zijn al weken blauw en je kunt ze nu ook al eten! Zowat 2 maanden vroeger als anders!!! Dan de appels en peren... ook al klaar! En last but not least, een plant bij ons voor het huis, die normaal pas kleurt als er herfststormen overheen zijn gegaan. Moet je zien...... die begint ook al herfst-kleuren te krijgen!


Dan wens ik iedereen vast een heel fijn weekend toe en hopen dat  het vanavond meevalt met de storm die voorspeld is. Alvast een fijn weekend!


M.v.g. Gerda Beintema. 

Reacties

Populaire posts