Een vernieuwde look van Atelier Hobbekol en dus ook een frisse en nieuwe nieuwsbrief!
Ik ben er achter de schermen heel druk mee geweest omdat ik vooral bij de laatste look de kriebels kreeg. Er werdt mij geadviseerd om een zo eenvoudig een neutraal mogelijk ogende website te maken, maar het was "niet mij"! Voor diegenen die mij al vanaf het begin volgen, weet u dat ik ben begonnen met een beige met donkerbruine webshop en met af en toe wat bordeaux rood. (Met het heksje weet u nog)? Dat kan tegenwoordig natuurlijk niet meer, maar ik had echt 'heimwee' naar de warmere tinten. Vandaar dat ik vorige week al was begonnen met de voorbereidingen, om er een toch weer een wat warmere webshop van te maken, maar eentje die niet al te donkere kleuren heeft en eigentijds is. Het zijn weer totaal andere kleuren die vanaf nu mijn herkenbaarheid vergroten en dus blijvend zijn. Maar waarbij ik toch na een paar jaar de tinten wat donkerder of wat lichter kan maken al naar gelang wat de trend van dat moment is. Maar één ding is zeker... De bruintinten blijven!!



Tussendoor had ik nog wat flinke wandelingen met de hond gemaakt voor de broodnodige beweging! En al die energie die zo'n jonge hond nog heeft he..... pffft, dan merk je toch dat je al wat ouder begint te worden. Haha. Gisteren en vandaag waaide het flink en met name vandaag was het heerlijk om met een zonnetje tussen de grauwe luchten door, te wandelen.

Dan wens ik verder iedereen een fijne werkweek toe!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol.  


Reacties

Populaire posts