Nieuwsbrief van 19-07-2019

Ik zat te bedenken waar ik nu weer eens over zou schrijven toen ik me ineens bedacht dat ik de ibiza style rocailles kettingen nog niet had geplaatst die ik voor het hippiefeest had gemaakt (en dus ook niet had gefotografeerd). Daarom als eersten deze vrolijke kettingen met een leuke hanger/ornament eraan. Ze zijn extra lang en dus ook extra zomers! Ze zijn voor het leuke bedrag van €6,95 p.st. te koop in de webshop! Hieronder twee modellen van meerdere variaties.


Ook had ik heel veel oorbellen mee naar het hippiefeest. Hieronder één van de drie standaards vol met vrolijke en zomerse oorbellen. 


En er zijn er nog veel meer in het atelier in allemaal bakken, dus u kunt ze gerust op afspraak komen bekijken als u ze allemaal wilt zien. U kunt ze ook op video zien door op deze link te klikken. Dan ziet u het filmpje op de Facebook pagina van 'Sieraden van Atelier Hobbekol'.

En dan nog even twee armbanden in de spotlights die al een poosje in de webshop staan.


Ze zijn van onderstaande serie in verschillende modellen en kleuren waarvan de rode al verkocht is. U kunt ze vinden in de rubriek: paarse armbanden of door op de foto te klikken.


Als laatste een nieuwe set bruidssieraden die ik afgelopen week gemaakt heb. Deze bestaat uit een spangenketting, een bijpassende armband en oorbellen.


De hele set is gemaakt van glascubes met een DQ glans wat een variant is op de veel duurdere Swarovski kralen. Ze hebben een schitterende glans die alle kleuren in een verzachte vorm van de omgeving weerkaatst. Heel mooi om als trouwsieraad, maar ook op je andere kleding te dragen. Zo kun je nog betaalbaar je mooiste dag vieren, want ik zeg altijd... 'trouwen is al duur genoeg'!

En dan echt als laatste een actie! Dit keer vind je bij je bestelling een GRATIS mobielhangertje in je pakketje. Dit leuke kleine hangertje kan je behalve aan je mobiel ook aan je handtasje of je sleutelbos hangen.


Je krijgt hem in de kleur van je bestelling en ieder hangertje is uiteraard verschillend! Je hoeft er dit keer geen kortingscode voor in te vullen. Ik zorg dat hij in het pakketje gedaan wordt! Deze actie duurt t/m zondag 21 juli 2019. Maar voor de vaste nieuwsbrieflezers laat ik de actie nog even langer doorlopen!

Dan wens ik je een heel fijn weekend toe en tot volgende week!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts