Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met vakantienieuws

Als eerste wil ik iedereen een goed en gezond 2020 toewensen en dat er maar heel veel mooie dingen op jullie pad mogen binnenwandelen het komende jaar!
Dan weer over tot de orde van de dag waarin we weer terug zijn uit het Duitse Kroppach, waar we een weekje zijn bijgekomen in het motorhotel van mijn zus en zwager. Het ligt midden in het Westerwald en dus ben je verzekerd van een mooie omgeving. We hebben dan ook veel gewandeld op 'der himmel' zoals ze de berg achter het hotel noemen en hebben genoten van het uitzicht.


 Hieronder zie je nog even mijn zus als 'vrouw Holle' uit het voorste raam hangen en heb ik het kerkje wat er pal naast staat, op oudejaarsavond gefotografeerd. Zo ontzettend 'kerstig' vond ik dit, waar in het glas de afbeelding mooi uitkwam met de verlichting op de achtergrond.


Onze honden die ook weer mee waren lagen op de terugweg al voor pampus en thuis hadden we er ook geen 'hond' aan. Haha.

 

Dan heb ik uiteraard niets gedaan aan het maken van sieraden. Hieronder een paar afbeeldingen die je in de vorige korte nieuwsbrief hebt kunnen zien, maar da's dan ook alles.


 

 

Dan ben ik alweer begonnen me te oriënteren voor lente/zomer 2020. Met de kleurenkaarten bij de hand en alle tabbladen open zit ik alles af te speuren naar de nieuwste trends. En met de nieuwe aanwinsten die ik in Duitsland heb gekocht kriebelt het behoorlijk. Maar dat zal het de komende maanden wel blijven doen!

   
Fijne week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

P.S. Aan de oproep in de vorige nieuwsbrief om bij webwinkelkeur een beoordeling te plaatsen wordt mondjesmaat gereageerd. Nog even een reminder... Het hoeft uiteraard niet voor niets en er wordt onder alle inzenders een prijs verloot! Ik ben dan ook weer blij met deze reviews, want daar kijken de mensen toch als eerste naar voor ze bij een webshop gaan kopen. Alvast dankjewel!

Reacties

Populaire posts