Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met veel te winnen!

 

We zijn weer voor een jaar door de keuring van Webwinkelkeur heen gekomen en dat is toch wel weer een feestje waard! Hiermee laten wij zien dat we een betrouwbare webshop zijn die aan de strenge eisen van de wet tot bescherming van de consument, voldoet. Om dit te vieren krijgt iedereen die vanaf nu t/m morgenavond (zondag) 8-8-2021 een bestelling plaatst GRATIS een enkelbandje bij haar bestelling in! Daar hoef je niks voor te doen. Ik zorg dat deze bij je pakje in komt.

Dan was het weer een drukke week voor ons en omdat ik niet veel nieuwe modellen gemaakt heb, wil ik je de laatst gemaakte ketting laten zien en wat er zoal voor oorbellen bij passen. Je ziet... er kunnen heel veel modellen, kleuren en stijlen bij! En wil je het nou wat minder bont en druk hebben? Dan kun je er gewoon een paar oorbellen bij dragen in één van de kleuren die in de ketting zitten en bij je outfit past.

 

Dan nog even een reminder voor de actie van de rocailles armbandjes in Ibiza style en die in de webshop 3,95 per stuk kosten, maar als je er drie koopt, het bedrag ineens lager wordt. Namelijk 10 euro in plaats van €11,85! 

 

En dan was ik ook weer eens aan een mozaïek project begonnen. Ik zag dit troosteloze bruine houten ding op een sokkel en meteen wist ik welke kleuren ik hiervoor zou gaan gebruiken, namelijk in blauw/bruin en dus in Ibiza style. Hij is nog niet af maar ik wilde je toch even alvast 'een kijkje in de keuken gunnen' en in de volgende nieuwsbrief zie je hem als hij gevoegd en dus af is! 

 

 

De uitslag van de kwartaalverloting van de armband die gemaakt is met de materialen van 't Kralenstulpje heb je ook nog te goed en dat is Kurt Bosman geworden! Kurt...heel veel plezier met je gewonnen armband en je kun contact opnemen via info@atelierhobbekol.nl voor je adresgegevens, zodat deze snel naar je toegestuurd kan worden!

En voor degenen die dit keer niet in de prijzen zijn gevallen, is er eind september weer een nieuwe kans om te winnen!

Tot de volgende nieuwsbrief! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 


Reacties

Populaire posts