Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe ringen van rocailles....


Het vakantieweer wil nog niet zo... en gelukkig hebben we wel lekkere temperaturen, maar die buien tussendoor, he? Door alle privĂ© omstandigheden en de drukte die dat met zich meebrengt, hebben we niet zo in de gaten wat er iedere dag voor weer langsgekomen is.

Maar als ik dan een paar uurtjes vrij heb ga ik aan de slag zoals onderstaande rocailles ringen, die je nu heel veel ziet. En als je dan zit te rijgen krijg je vanzelf dat zomerse gevoel wat de komende dagen mooi van pas komt met die oplopende temperaturen. Zonnige ringetjes op elastiek zodat haast iedereen ze wel past. Heb je nou een afwijkende maat vinger, dan kun je me gerust mailen en dan maak ik de ring gewoon op jou maat.

Ze komen niet voor het weekend in de webshop, maar volgende week staan ze er toch echt in hoor! Mocht je nu niet willen wachten, dan kun je me mailen via: info@atelierhobbekol.nl of de contactpagina en dan zorg ik dat de ring van je keuze naar je toegezonden wordt.

Hieronder heb ik het even gemakkelijk voor je gemaakt om aan te geven in welke rij jou favoriete ring zich bevindt. 

 

En dan... kun je zomaar ineens voor jezelf sieraden nodig hebben. Wij hebben namelijk dit weekend een bruiloft. Ik had al voor andere gasten de sieraden gemaakt, maar moest er nu toch echt voor mezelf mee aan de slag. Het is onderstaande set geworden en ik ben zelf zeer blij met het resultaat!

Vooral de tashanger, die in verschillende achtergronden zo mooi tot zijn recht komt. 

Dan nog even een reminder voor Kurt Bosman die de armband, gemaakt met de materialen van 't Kralenstulpje, gewonnen had en die verzocht werd om zich via info@atelierhobbekol.nl te melden met zijn adres. Deze heeft zich nog steeds niet gemeld. Kurt...als je de kans ziet om te reageren dan kan ik je gewonnen prijs naar je toe sturen!

~~~

En wéér hebben mensen mij gevraagd of ze hun pakje feestelijk ingepakt naar iemand anders toe konden laten sturen. Nou, daar heb ik maar één antwoord op...Ja!

Zoals je op onderstaande afbeelding kunt zien, komt het er ongeveer zo uit te zien voor degene die het pakketje ontvangt en uitpakt. Feestelijk toch? 

Fijn weekend en tot de volgende nieuwsbrief!

(En wij gaan feesten)!

 

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 

 

P.s. De beloofde foto van de sokkel komt een weekje later, want daar ben ik door alle drukte niet meer aan toegekomen).

  

Reacties

Populaire posts