Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met sint kadootjes voor in de schoen en...

 

Afgelopen week stond in het teken van de reparaties. Over het algemeen waren het weer blije mensen die dankbaar waren met datgene wat ik had gemaakt van hun kapotte of totaal gestripte sieraden.

Maar tussendoor moest de webshop ook aangevuld worden om de collectie op pijl te houden voor de feestdagen en daar ben ik behoorlijk intensief mee bezig geweest. Als eerste zijn er weer ringen van copper wire gemaakt, die liggen te wachten om op de foto te mogen en om in de webshop geplaatst te gaan worden. Eén van de ringen zie je hieronder.

Een koperkleurige ring met een facet geslepen glas rondel erin verwerkt. Dit zijn enkele van mijn favoriete kleuren en daarom is het des te moeilijker om hem niet voor mezelf te houden! Haha.


Dan weer wat modellen die alweer een poosje in de webshop staan, maar die ik vanwege hun feestelijke karakter toch weer even in de schijnwerpers wil zetten. Spiraal armbanden of wire bracelets.

Je draait ze heel gemakkelijk om je pols en het zijn echt armbanden die met de feestdagen je outfit net iets meer 'schwung' geven. Bovendien merk je haast niet dat je ze draagt, want ze wegen niets!

Zo ook onderstaande modellen die net iets meer 'bling bling' hebben, vanwege de strassbal en de shamballa kraal. Ik heb er acryl kralen in verwerkt zodat deze ook heel licht aan je pols dragen.  


En dan is het zowat sinterklaas en kunnen de kindersieraden natuurlijk niet ontbreken! Ik heb kleine handgemaakte ontwerpjes voor kleine ladies gemaakt en voor leuke prijsjes die uiteraard in de schoentjes passen. Het zijn vooral veel fleurige armbandjes geworden, gewoon omdat daar de meeste vraag naar is en verder een kettinkje van appelgroene rocailles van 't Kralenstulpje. (Kijk voor meer kleuren en maten op de website van deze webshop). De nieuwste modellen zie je hieronder op  de foto en in de webshop staan nog meer nieuwe modellen)! En wil je iets voor een jongen? Ook daar kan voor gezorgd worden. Als je niets in de webshop kunt vinden en contact opneemt via de contactpagina of mailt naar info@atelierhobbekol.nl ga ik met spoed voor je aan de slag zodat je je kadootje nog op tijd in de schoen kunt leggen.


Als laatste wil ik nog even de wat 'sjiekere' kinderarmbandjes laten zien die allemaal van glasparels gemaakt zijn. De linkse foto zijn zacht roze en matte glaspareltjes, de middelste zijn wat grotere parels in een glanzende zalmtint. En de laatste en rechts op de foto zijn roze glaspareltjes met een coating.  

En wat ik nu zo leuk vindt om alvast te vertellen. Ik heb ienieminie kleine kinderringen gemaakt. Zo schattig om het eindresultaat te zien. Maar die zet ik het weekend in de webshop en dan kun je mee genieten!

Vergeet niet om je sinterklaas inkopen tijdig te doen, want met de drukte bij PostNL zijn nu al verschillende pakketjes langer onderweg en het zou sneu zijn als je schoencadeautje binnenkomt als de sint alweer op de terugweg is naar Spanje! 

Ik wens je een fijn weekend en geniet van elkaar bij de kachel!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.


Reacties

Populaire posts