Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met kortingscode vanwege ons jubileum!🥳


Het was een week van veel reparaties en mensen die heel blij waren met hun gerepareerde sieraden. Dat is toch het mooie van dit vak...mensen blij maken! Dan waren er ook verscheidene opdrachten die tussen de bedrijven door gemaakt moesten worden en die nu klaar liggen om aan de mensen verstuurd te worden.

En er was begin deze week ook eventjes tijd om wat te ontwerpen te maken en het uit te voeren, zoals dit rosé armbanden setje van rocailles en stijlvolle zoetwaterparels die op elastiek geregen zijn.

Lekker makkelijk om te doen en te dragen.   

 

En dan zijn er ook weer twee nieuwe autospiegel hangers aan de webshop toegevoegd!

 De eerste is een turquoise hanger die ik eerst als cadeautje voor iemand gemaakt had en die altijd in weer en wind s' nachts vreselijk af moet zien om balen hooi bij hongerige dieren op de Oostvaardersplassen te brengen en waar nu eenmaal geen geplavijd stoepje voor haar ligt! Ze houdt zoveel van deze dieren dat ze dit er allemaal voor over heeft om ze een beetje betere kwaliteit van leven te geven. En ik vond daarom dat ze voor haar verjaardag wel een klein extraatje verdiend had! De hanger viel in de smaak en dat was het startsein om hem ook aan het assortiment toe te voegen.

Je kunt de autospiegelhangers in de rubriek goed dierendoel vinden.

De tweede autospiegelhanger daar is maar één titel voor te bedenken en dat is... 'De klok tikt voor de grote grazers van de Oostvaardersplassen'! En dat slaat natuurlijk op het beheer van dit natuurgebied, wat het met dierenwelzijn niet zo nauw neemt!

 

 En dan iets heel anders... er zijn weer wat nieuwe brillenkoordjes geplaatst!

Dit keer zijn het goudkleurige exemplaren en het verschil in deze onderstaande twee zit hem erin dat het rechtse brillenkoordje eenvoudig is met enkel twee filigraan vlinder bedels eraan en het linker brillenkoordje heeft deze ook, maar tevens zitten daar facet geslepen glas rondellen aan geregen wat het lekker bling bling maakt vanwege de schittering die je op de foto helaas niet kunt zien, maar die er wel degelijk is!   

 

Als laatste handgemaakte sieraden die in de komende maanden in de webshop komen te staan bij de ibiza style kettingen, deze twee kettingen met een knipoog naar het komende voorjaar.

Ze zijn nu nog niet te dragen, maar dan weet je vast wat je het komende jaar kunt verwachten. Het zijn handgeknoopte lange kettingen van breed satijnkoord met allemaal vrolijke bedels in allerlei kleuren. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet wachten op het mooie en warme lente/zomerweer!

 

De rocailles zijn ook al een kleine week binnen en ik heb ze eindelijk apart kunnen fotograferen, zodat ze ergens deze week in de webshop geplaatst worden. Ik had 17 januari gepland, maar daar ben ik door onderstaande omstandigheden niet aan toegekomen en dus schuift het even een paar daagjes op.

Maarrr... wat in het vat zit, verzuurt niet!

 

En dan de sieradenwedstrijd en die is voor alle 148 deelnemers zuur verlopen, omdat de wedstrijd abrupt negen dagen voor de eindtijd werd afgebroken omdat 'er iemand had opgebiecht' hoe je op een niet eerlijke manier meerdere stemmen kon krijgenZoals je hieronder kunt zien stond ik binnen twee dagen op de negende plaats van alle 148 inzendingen en dat terwijl ik nog steeds stijgende was en dat was ontzettend balen!

Ik heb er een rare smaak aan overgehouden en heb besloten om nooit meer met een actie van deze kralenwebshop mee te doen. Zo kreeg niet iedereen een eerlijke kans vanwege het feit dat er niet gerouleerd werd met de inzendingen. Als dit wel gedaan was dan had iedereen evenveel kans gehad om op de eerste pagina te staan en zo meer punten te krijgen. Ik ben in elk geval wel blij met mijn eindstand en heb heel veel leuke en lieve reacties gehad. Maar ik vind het sneu voor de anderen waar eigenlijk helemaal niet naar gekeken werd, omdat ze op de laatste pagina's bleven staan.

😓

Ik bedank dan ook iedereen voor het stemmen op mijn creatie en hopelijk treffen we in de toekomst een bedrijf wat zelf wat meer een oogje in het zeil houdt en het niet zo triest afloopt als dat het nu gedaan heeft.   

Dan is er besloten om de kortingsactie vanwege het 13 jarig jubileum door te laten lopen, omdat het tenslotte maar één keer in een leven voorkomt dat je webshop 13 jaar bestaat.

Daarom kun je met de kortingscode feest tot eind Januari 2023 met 13% korting, je sieraden en dromenvangers kopen! (Uitgezonderd de sale en afgeprijsde artikelen, reparaties en workshops).

Fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Atelier Hobbekol  

 

  

Reacties

Populaire posts