Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met uitslag 3e kwartaalverloting!


In deze nieuwsbrief staan de laatst gemaakte herfst sieraden en wordt de winnares bekendgemaakt van de voorlaatste kwartaalprijs van dit jaar!

Maar eerst natuurlijk de allernieuwste sieraden die zijn gemaakt en we beginnen met een echte herfstknaller! Deze 5-delige bronskleurige armband, bestaat uit allemaal rocailles (waaronder Picasso rocailles) in allemaal herfstkleuren en uiteraard is dit polssieraad afgewerkt in een bronskleur. 

   

Ik had de hele afgelopen week uitgetrokken om de laatst gemaakte sieraden in de webshop te plaatsten en dan ziet het er naast mijn p.c. ongeveer zo uit. Ik leg alles op volgorde en dan maar 'gaan met die banaan'! Gelukkig is m'n tafel nu weer leeg en opgeruimd, zodat ik binnenkort weer met de volgende 'chaos' kan gaan beginnen!

Zoals je op de foto kunt zien ligt helemaal achter in de rij deze zalmkleurig split armbandje en daar past precies onderstaande ring bij, die de afgelopen week ook geplaatst is.

En mijn tweede favoriet van deze week is dit schattige en fijne armbandje van glas splitkralen en een fijn gouden kettinkje! Het zijn allemaal regenboog kleuren die dit keer in pastelvorm zijn. Het hartje met het zachte kleur blauw maakt het samen met het ster bedeltje helemaal af!

Dit was deze keer een greep uit de vele nieuwe handgemaakte sieraden en ik raad je aan om de webshop te bekijken als je meer wilt zien.

Ik doe er dit weekend de kortingscode herfst bij, zodat je de allernieuwste sieraden met 10% korting aan kunt schaffen!

(Niet vergeten om dit tijdens het bestellen in je winkelmandje in te vullen, want achteraf kan dit niet meer verrekend worden)! 

~*~

En dan wederom het 'moment suprême' en waar iedereen op heeft zitten wachten, de uitslag van de prijs van de derde kwartaalverloting!

En deze keer is het een trendy tubearmband en is gewonnen door Adriana S.

Adriana, van harte gefeliciteerd met je prijs en neem je even contact op, zodat ik de tubearmband naar je toe kan sturen?

En wil jij ook meedingen naar een prijs, maar heb je je nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief? Dan kun je dit onderaan deze nieuwsbrief doen en wie weet ben jij wel de volgende winnaar(es) van de laatste kwartaal verloting van dit jaar!

Fijn weekend!

M.v.g. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.  



 

Reacties

Populaire posts